فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی:

دوام انقلاب اسلامی دستاورد ولایتمداری و بصیرت مردم ایران بود

محمدرضا خمسیه گفت: پیروزی و دوام انقلاب اسلامی، دستاورد ولایتمداری و بصیرت مردم ایران بود.
کد خبر: ۳۲۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ - 27December 2018

دوام انقلاب اسلامی دستاورد ولایتمداری و بصیرت مردم ایران بودبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه سوادکوه شمالی، «محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی با صدور بیانیه‌ای سالروز حماسه نهم دی ماه را گرامی داشت.

در ابتدای این بیانیه آمده است: روز نهم دی 88، شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان‌های عاشق و ولایت مدار متجلی شد.

روزی که فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل‌السحر فتنه‌گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.

ما ملت عاشورایی و بصیر ایران اسلامی اعلام می‌داریم، همچنان که در سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان‌گران پست و خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق، پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند، ملت شریف و شهادت‌طلب ایران اسلامی در یوم‌الله 9 دی به جهانیان و به‌خصوص اربابان نظام سلطه یک بار دیگر یادآوری می‌کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف‌کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و ولی فقیه کوچکترین خدشه‌ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد.

آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه 88 بار دیگر تکرار شود و اعتقادات و آرمان های امام راحل و رهبری دست مایه ی عده ای خواص بی خاصیت شود.

باید گفت تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند.

تاریخ انقلاب هم مؤید همین نظر است؛ پس اگر فتنه 88 مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.

یکی از موضوعاتی که درخصوص فتنه سال 88 باید به آن توجه کنیم، نقش منحصر به فرد رهبر انقلاب در مدیریت فتنه است.

تاریخ اسلام و تاریخ تشیع، گواه روشنی است بر این که عامل اصلی ذلت و بدبختی مسلمانان، نداشتن بصیرت و شناخت کافی در ولایتمداری و دین داری است که امروز نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تشکیل نظام جمهوری اسلامی دستاورد ولایتمداری توأم با بصیرت امت مسلمان ایران است.

امروز هم در صورتی که ولایتمداری هوشمندانه و همراه با بصیرت ادامه یابد، شاهد پیروزی‌های بیشتر و دستیابی به اهداف عالی انقلاب، امام، رهبری و شهدای والا مقام خواهیم بود. به خداوند توکّل کنید، وعده‌ی نصرت الهی را باور کنید؛ اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها