امام جمعه خرم‌آباد:

ماهیت دشمنان نظام اسلامی عوض نشده است

آیت الله «سید احمد میرعمادی» گفت: ماهیت دشمنان نظام اسلامی عوض نشده است و هنوز دشمن به دنبال تحقق شعارهایی خود در سال 88 است.
کد خبر: ۳۲۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ - 28December 2018

ماهیت دشمنان نظام اسلامی عوض نشده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید اولویت خود را پرداخت حقوق کارگران بدانند.

وی گفت: مسئولان باید به مشکلات کارگران شهرداری‌های استان بویژه شهرداری بروجرد که بیش از چندین ماه حقوقی دریافت نکرده‌اند رسیدگی کنند و بیش از این پرداخت حقوق‌های این کارگران زحمت کش عقب نیفتد.

 نماینده ولی فقیه در لرستان آیت‌الله شاهرودی را  شخصیتی منحصربه‌ فرد در میان مسئولان نظام  دانست و افزود: مهم‌ترین ویژگی شخصیتی ایشان اخلاق‌مداری و داشتن اجتهاد علمی و سیاسی است و درگذشت این عالم ربانی ضایعه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی بوده است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی بیان کرد: حماسه 9 دی یک حماسه ملی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده چنانکه در این روز مردم با بصیرت ایران با حضور میلیونی خود فتنه دشمنان اسلام را خنثی کردند.

آیت الله میر عمادی برخورد انقلابی مقام معظم رهبری را از مهمترین عوامل کلیدی خنثی سازی این فتنه بر شمرد و تصریح کرد: در نظر گرفتن منافع مردم، قانون مردمی، حفظ مردم‌سالاری دینی و معرفی دشمن از مهم‌ترین اصولی بود که مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه سال 88 در نظر داشتند.

 وی با بیان اینکه باید بدانیم که هدف اصلی دشمن از ماجرای فتنه 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، خاطر نشان کرد: در سال 88 مردم هنگامی که احساس کردند به اعتقادات قلبی آن‌ها مانند عشق به امام حسین، شهدا و ولایتمداری توهین می‌شود به صحنه آمده و فتنه را خاموش کردند.

 خطیب نماز جمعه خرم آباد گفت: ماهیت دشمنان نظام اسلامی عوض نشده  است و هنوز دشمن به دنبال تحقق شعارهایی خود در سال  88است، اما نکته تأسف بار این بوده که با گذشت چند سال از این ماجرا هنوز نیز دست فتنه‌گران داخلی در دست دشمنان خارجی ملت است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد خطر بروز فتنه در سال آینده، اظهار داشت: دشمنان، فتنه گران و خواص بی‌بصیرت به دنبال فتنه‌ای در سال آینده با استفاده از ظرفیت عناصر بی‌بصیرت نظام هستند.

آیت‌الله میرعمادی آمادگی، بصیرت و حفظ  وحدت ملی  را برای مقابله با فتنه های پیش روی ضروری دانست و ادامه داد: مسئولان کشور نباید اجازه دهند که دشمن آن‌ها را به مسائل فرعی سرگرم کند و باید بدانند که دشمن اصلی ملت ایران، آمریکا و فتنه گران هستند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم فتنه گران با مظلوم‌نمایی که انجام می‌دهند تاریخ را تحریف کنند، افزود: عده‌ای به‌جای اینکه به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و تأمین معیشت مردم باشند دائماً در حال مطرح کردن مسئله رفع حصر هستند؛ به این افراد هشدار می‌دهیم که مردم ولایت مدار ایران همان برخوردی را که با فتنه گران در حماسه 9 دی انجام دادند با شما نیز انجام خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود به مسائل منطقه و جنایان امریکا اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند دوران زورگویی تمام شده است، آن‌ها این همه هزینه در عراق انجام دادند اما امروز نه در میان مردم عراق محبوبیتی دارند نه در بین دولت مردان این کشور، به طوریکه ٰرئیس‌جمهور آمریکا به‌صورت مخفیانه وارد عراق شده و جز در پایگاه‌های آمریکا جرأت دیدار با مسئولان عراقی در مکانی دیگر را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها