امیری در جمع خبرنگاران:

آیت‎الله هاشمی شاهرودی ذهنی وسیع در فقه اسلامی و سایر مذاهب داشت

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی شخصیت جامعی بود که به جهان اسلام فکر می‌کرد و ذهنی وسیع در فقه اسلامی و سایر مذاهب داشت.
کد خبر: ۳۲۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ - 29December 2018

//به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه مراسم ختم آیت‎الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبر رحلت ایشان، خبری حزن‌انگیز بود، اظهار داشت: صبوری، دلسوزی و وفاداری به آرمان‌های انقلاب از ایشان شخصیتی کم‎نظیر ساخته بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه زمانی که‌ در خدمت ایشان بودم از هر جهت برای ما کلاس درس و اخلاق بود، گفت: حضور در کنار ایشان برای ما به منزله کلاس مدیریت اسلامی بود.

وی تصریح کرد: ایشان همواره در طول دوران انقلاب مورد اعتماد حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بودند و در راه تثبیت آرمان‎های انقلاب و توسعه تفکر اسلام رحمانی خدمات شایسته و فراوانی به حوزه‎های علمیه و انقلاب اسلامی داشت.

امیری با اشاره به اینکه ایشان انسان خوش نفس و مطلقا اهل ریا نبود، گفت: ایشان در سفر به مالزی و اندونزی با حضور در مجامع علمی با علمای سرزمین‎های اسلامی مناظره می‌کرد. در سفر به مراکش  هم در مناظره با علما آنقدر محفل گرم و خوب بود که تا نماز صبح به طول می‌انجامید.

امیری گفت: رحلت ایشان ضایعه بزرگی برای ایران، جهان تشیع و جهان اسلام بود؛ ایشان شخصیت جامعی بود که به جهان اسلام فکر می‌کرد و ذهنی وسیع در فقه اسلامی و سایر مذاهب داشت و در سفرهای خارجی به شدت مورد علاقه علمای اهل سنت قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار