بیانیه اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر؛

«حماسه 9 دی»، رخداد انقلابی دیگر در نظام جمهوری اسلامی ایران است

زنده نگه داشتن روز با عظمت تاریخی همچون 9 دی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به مثابه رخداد انقلاب دیگری در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۲۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ - 29December 2018

حماسه 9 دی، رخداد انقلابی دیگر در نظام جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت حماسه ۹ دی، در بیانیه‎ای حماسه 9 دی را روز میثاق با ولایت و انقلابی دیگر در ایران دانست.

در این بیانیه آمده است:

حماسه 9 دی یادآور حکایت بصیرت، آگاهی و تجدید پیمان ملت غیور ایران با ارزش های انقلاب اسلامی است که در تمام برهه های سخت و فتنه انگیز با خروش و بیداری از تمام آرمان های اسلام و خون پاک شهیدان دفاع کردند و در مقابل کوچک ترین نگاه مغرضانه به این نظام با صلابت و تمام توان ایستادگی کردند.

مردم با بصیرت ایران همانند سال 57 با وحدت و همدلی در مقابل بدخواهان اسلام قد علم کردند و بر کسی پوشیده نیست که زنده نگه داشتن روز با عظمت تاریخی همچون 9 دی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به مثابه انقلاب دیگری به شمار می آید.

حماسه 9 دی برگرفته از فرهنگ عاشورایست که یزیدیان داخلی و خارجی را رسوا کرد و مکرهای خصمانه معاندان نظام نقش بر آب شد تا دشمنان بدانند تا فرامین و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب همراه با بصیرت و ولایت پذیری مردم وجود دارد ترفندهای پوشالی آنها هیچ اثری بر این انقلاب نخواهد گذاشت.

دشمنان نظام در مقاطع مختلف تاریخی و تا آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شکست های متعددی را از جانب جمهوری اسلامی ایران متحمل شدند و به دین جهت در صدد هستند تا با ایجاد فتنه اقتصادی به انقلاب ایران ضربه دیگر وارد کنند، اما غافل از آن که مردم دست از آرمان های والای این نظام نخواهند کشید و تا پای جان از تمام دارایی خود در حفظ و اعتلای این انقلاب در صحنه حضور خواهند داشت و محاسبات پوچ و پلید دشمنان را خنثی خواهند کرد.

اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر، ضمن گرامیداشت حماسه باشکوه 9 دی از ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی به جهت دارا بودن از بصیرت والایشان در دفاع از ارزش ها، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطاعت از ولایت فقیه تقدیر و قدردانی می نماید و از مردم ولایتمدار درخواست می‎کند همچون سال‎های گذشته، با صلابت و مقتدرانه درحماسه و تجلیگاه 9 دی شرکت نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار