عضو پیشین هیأت‌ رئیسه مجلس:

هدف «فتنه 88» محو انقلاب و پایمالی خون شهدا بود

عضو پیشین هیأت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال ۸۸ بهانه‌ای به نام انتخابات برای دشمن پیدا شد که با برنامه‌ریزی، توطئه‌های خود را عملی کرد، گفت: در این فتنه هدف محو انقلاب اسلامی و پایمال کردن خون شهدا بود.
کد خبر: ۳۲۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ - 30December 2018

هدف «فتنه 88»محو انقلاب و پایمالی خون شهدا بودبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «شاهین محمدصادقی» عضو پیشین هیأت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز در تجمع مردم «فیروزآباد» که به منظور گرامی‌داشت حماسه 9 دی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر سه محور مردم، مکتب و رهبری شکل‌ گرفت و به پیروزی رسید و مردم از این انقلاب دفاع و از رهبری انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ بهانه‌ای به نام انتخابات برای دشمن پیدا شد که با برنامه‌ریزی، توطئه‌های خود را عملی کرد، گفت: در این فتنه هدف محو انقلاب اسلامی و پایمال کردن خون شهدا بود.

محمدصادقی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در 9 دی‌ماه موجب بیداری عده‌ای که در خواب غفلت فرورفته بودند شد، عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز 9 دی‌ماه در مقابل هتک حرمت‌های صورت گرفته عکس‌العمل نشان دادند که این راهپیمایی اثرات بسیار ارزشمندی از خود به‌جای گذاشت.

نماینده دوره هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم با صفوف به‌هم‌ پیوسته خود در راهپیمایی 9 دی‌ماه موجب طرد شدن خوارج از صفوف ملت شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار