رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

فتنه‌گران نقش اربابان خود یعنی استکبار جهانی و آمریکا را در کشور ایفا کردند

سردار باقرزاده گفت: فتنه‌گران در سال 88 نقش ارباب خود یعنی استکبار جهانی و آمریکا را در کشور ایفا کردند و هدف آن‌ها فروریختن انقلاب اسلامی بود، اما بصیرت مردم مانع از آن شد.
کد خبر: ۳۲۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ - 30December 2018

فتنه‌گران نقش اربابان خود یعنی استکبار جهانی و آمریکا را در کشور ایفا کردندبه گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار«محمد باقرزاده» رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در آئین گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع خرمشهر، اظهار داشت: فتنه‌گران کشور را در سال 88 به لبه پرتگاه بردند و کشور به دلیل اقدامات این عناصر به خطر افتاد و باعث فرصت سوزی شد که تاکنون آثار سوء فتنه 88 بر اقتصاد و روابط سیاسی کشور وجود دارد.

سردار باقر زاده به اهداف فتنه‌گران از راه‌اندازی این فتنه اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران در سال 88 نقش ارباب خود یعنی استکبار جهانی و آمریکا را در کشور ایفا کردند و هدف آن‌ها فروریختن انقلاب اسلامی بود، اما بصیرت مردم مانع از آن شد.

وی، پایبندی به اقتصاد مقاومتی را از جمله راه‌های مقابله با فتنه‌های جدید دشمنان دانست و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی به‌منزله مقاومت در برابر تکانه‌های شدید دشمن اقتصاد است تا از آن ضربه نخوریم و مقاوم باشیم .

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از اعتقاد به فرهنگ مقاومت به‌عنوان پیش‌شرط اجرای اقتصاد مقاومتی یادکرد و گفت: کسی که به فرهنگ مقاومت اعتقاد نداشته باشد، محال است که به دنبال امر اقتصاد مقاومتی برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار