گزارش دفاع پرس از افتتاحیه نهُمین جشنواره عمّار؛

طالب‌زاده: شعار نمی‌دهیم عمّار جا پیدا کرده/ حامد زمانی: هویت حزب‌اللهی‌ها اصیل است

آیین افتتاحیه نهُمین دوره جشنواره مردُمی فیلم عمار با تجلیل از «شیخ ابراهیم زکزاکی» و «حامد زمانی» برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۵۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ - 30December 2018

طالب‌زاده: شعار نمی‌دهیم عمّار جا پیدا کرده/ حامد زمانی: هویت حزب‌اللهی‌ها اصیل استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم افتتاحیه نهُمین جشنواره مردُمی فیلم عمّار شامگاه یک‌شنبه «9 دی‌ماه»، با اجرای علی صدری‌نیا در حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدا رضوانه باغبانی فرزند شهید هادی باغبانی مستندساز و شهید مدافع حرم آیاتی از کلام‌الله قرآن کریم را تلاوت کرد. پس از پخش کلیپی به عنوان مقدمه از مهندس «مهدی دوستی» مدیر پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس دعوت شد.

مهندس دوستی در سخنانی با بیان اینکه بحث اقتصادی و چگونگی مواجه با آن موضوع روز است، اظهار داشت: امروز کار دشمن القا ناتوانی و یاس است.

وی با طرح این سوال که اگر جمهوری اسلامی توانایی ندارد و نمی‌تواند چرا او را رها نمی‌کنید تا کارش را انجام دهد، گفت: این دشمنی‌ها به خاطر اتفاقاتی است که در کشور رخ می‌دهد یعنی ما تاثیرگذار بوده‌ایم.

مدیر پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس، الگو شدن را دلیل دشمنی با جمهوری اسلامی دانست و افزود: از سواحل آفریقا تا مدیترانه همگی جمهوری اسلامی را الگو قرار داده‌اند و بحث شیعه و سنی نیست، بلکه بحث کارآمدی مسلمانان است. ما از اول انقلاب سه فتنه داشته‌ایم. جنگ، فتنه سیاسی و تحریم این اتفاقات است. در فتنه جنگ امام (ره) راه را باز کردند که سبب اربعین شد. در فتنه سیاسی نیز حضرت آقا به میدان آمدند و موجب نهم دی شد. در فتنه اقتصادی با ترسیم اقتصاد مقاومتی راه باز شده و باید امروز ما به میدان بیاییم.

دوستی عنوان کرد: پالایشگاه خلیج فارس بزرگترین پالایشگاه تولید بنزین یورو چهار جهان است که دو شاخصه جهانی و سه شاخصه ملی دارد. این مرکز به دست فرزندان ملت ساخته شد. تحریم‌ها چند تهدید را برای کشور رقم زد و ما با این پایگاه شش آورده برای کشور به ارمغان آوردیم.

مدیر پالایشگاه ستاره خلیج فارس افزود: این طرح یک طرح استراتژیک برای کشور بود که دو تحریم را برای کشور رفع کرد. 67 درصد مهندسی این پروژه توسط ایرانی‌ها انجام شد که بی‌سابقه است. این نمونه‌ای از امید و اتکا به توانمندی‌های داخلی است. این نشان می‌دهد اگر به ظرفیت‌های داخلی اتکا شود شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

در ادامه برگزیدگان بخش‌های پویانمایی، نماهنگ، برنامه‌های تلویزیونی، گزارش خبری معرفی شدند. «زهرا چخماقی» خبرنگار رسانه ملی پس از دریافت جایزه خود در سخنانی کوتاه گفت: نمی‌دانم کجا بهتر از جشنواره عمار؛ من فقط تلاش می‌کنم تا وظیفه‌ام را انجام دهم.

تقدیر ویژه جشنواره عمار به تجلیل از شیخ ابراهیم زکزاکی «خُمینی آفریقا» ‌پرداخت.

دختر شیخ زکزاکی: دولت ظالم نیجریه اجازه مداوا به پدر نمی‌دهد

دختر شیخ ابراهیم زکزاکی پس از دریافت جایزه این بخش در سخنان کوتاهی اظهار داشت: با مطالعه تاریخ از صدر اسلام متوجه می‌شویم که خون افراد زیادی ریخته شده است.

وی گفت: پدر من نیز یکی از کسانی است که بااینکه خون فرزندانش ریخته شد اما حرف‌اش را عوض نکرد و معتقد است باید اسلام حاکم بر جهان باشد.

فرزند شیخ زکزاکی به تشریح وضعیت جسمانی پدر پرداخت و گفت: وضعیت جسمانی پدر خوب نیست و چشم او نابینا شده است. اما حکومت ظالم نیجریه اجازه مداوای او را نمی‌دهد.

حامد زمانی: هویت انقلابی حزب‌الهی‌ها اصیل است

در ادامه حامد زمانی با همراهی علیرضا احمدی‌روشن فرزند شهید احمدی روشن روی سن آمد. وی در سخنانی گفت: خودم را لایق تقدیر و تجلیل نمی‌دانم.

وی گفت: دو سه سالی است من را کمتر می‌بینید. اما آمده‌ام از درد دل‌های ما بگویم. از اینکه چه کسانی فوش دادند و چه کسانی بایکوتم کردم. اما همه این اتفاقات کمتر از یک لبخند مردم ارزش دارد.

زمانی عنوان کرد: چندماه پیش مشکلاتی پیش آمده که فکر نمی‌کردیم به این زودی آن را حل کنم. جنس بچه‌های عمار برای من متفاوت است. کسی که جنس و طعم این بچه‌ها را بداند متوجه حرف من می‌شود.

وی تاکید کرد: خودی و ناخودی‌ها سعی می‌کنند اعتماد به نفس را از ما هنرمندان بگیرند. اتفاقی که حتی حزب‌اللهی‌ها با دعوت از سلبریتی‌ها به آن دامن زدند. متاسفانه با بچه‌ها حزب‌اللهی‌ها و انقلابی‌ها چنین برخورد می‌شود. در ادامه خودمان به خودمه ضربه می‌زنیم.

این خواننده انقلابی گفت: اتفاقاتی افتاده که خیلی‌های آن گفته شد و خیلی‌ها نشد. کار رسانه چیزی است که از پدر من که یک معلم بازنشسته است وزیرو وکیل ساختند. ما باید به این جریان بتازیم چون موسیقی من قابلیت دیده شدن دارد. این پتانسیل در گفتمان و بچه‌های ما وجود دارد.

زمانی عنوان کرد: رسانه‌ها خوب به تکلیفشان عمل نمی‌کنند تا کار به جایی رسید که یکی از مسوولین نامه نوشت که با حامد زمانی کار نکنید و او را بایکوت کنید. ما هویت انقلابی داریم و نباید از برچسب‌ها بترسیم. هویت انقلابی ما اصیل است و آینده می‌گوید چه کسی می‌ماند و چه کسی رفتنی است.

پدر شهید احمدی روشن: خوشحال، سرافراز و مفتخرم که بهای ولایت‌مداری را پرداخت می‌کنم

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در سخنانی خطاب به حامد زمانی گفت: کم لطفی برخی‌ها زبان زد شده است. درست از سال 94 تا به امروز مراسمات زیادی دانشجوی دعوت شده‌ام که در دقیقه آخر توسط دولت محترم کنسل شد. ناراحت نباش چراکه دلتنگی شایسته ما نیست بلکه باید برای ولایتمداری خرج کنیم. خوشحال، سرافراز و مفتخرم که بهای ولایت‌مداری را پرداخت می‌کنم.

آهنگران: اهداف انقلاب محقق شده باید برای ظهور دعا کنیم

در ادامه حاج صادق آهنگران در سخنانی کوتاه گفت: کل اهداف هشت سال دفاع مقدس و در ادامه در سوریه و عراق برای جهانی کردن اهداف اسلام ناب بود که البته اسلام ناب جهانی شد و باید تمام تلاشمان برای ظهور باشد تا در رکاب حضرت مهدی (عج) شهادت نصیبمان شود.

انتهای پیام/ 121

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
احسنت به آقای زمانی بابت کارهای فوق العاده شون
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار