نماینده ولی فقیه در کردستان:

دفاع مقدس منشا پیشرفت‌های کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دفاع مقدس منشا تمامی پیشرفت‌های کشور به ویژه در حوزه علمی است و نمی‌توان گفت که نظام دفاعی اسلام تنها بر تجهیزات متکی است.
کد خبر: ۳۲۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ - 31December 2018

دفاع مقدس منشا پیشرفت‌های کشور استبه گزارش دفاع پرس از کردستان، آیت‌الله «سیدمحمد حسینی شاهرودی» امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: خداوند بر همه چیز آگاه است و اگر بخواهد، کسانی که برای اسلام قدم برمی‌دارند، پیروز میدان خواهند بود.

این مسئول با اشاره به اینکه از افتخارات دفاع مقدس فرماندهی ویژه‌ای است که دارد، افزود: رهبری مقام معظم رهبری برای همه ما افتخار است چرا که فقط از خداوند می‌ترسد و دشمن را خوار و ذلیل می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: ارزش‌هایی که داریم باید حفظ کنیم و برای ماندگاری آن تلاش کنیم تا دشمن اجازه تعرض به ارزش‌های دینی و اسلامی‌مان را ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: ارزش‌های دفاع مقدس اگر منعکس نشود با تحریف و به اشتباه و به شیوه نادرست توسط دشمن به گوش مردم جهان خواهد رسید و مردم از واقعیات بی‌خبر خواهند بود.

شاهرودی عنوان کرد: دفاع مقدس منشا تمام پیشرفت‌های علمی ما شد و باید بدانیم که بحث نظام دفاعی اسلام تنها بر تجهیزات متکی نیست و باید ارزش‌های مادی و معنوی و تثبت نظام که برگرفته از دفاع مقدس است، تبیین شود.

این مسئول عنوان کرد: دشمن تصور می‌کند با تحریم‌ها می‌تواند توطئه خود را پیش ببرد اما هرگز نخواهد توانست به اهداف خود دست یابد و نباید از این مهم غافل شد که یکی از اهداف تحریم‌های دشمن جلوگیری از پیشرفت علمی ایران است.

وی انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب ارزشی برشمرد و عنوان کرد: این انقلاب دارای ایده‌هایی خاص و باورهایی ارزشمند است و هر کسی که به این باورها برسد می‌تواند به خوبی تابع آن شود و علاوه بر درک درست از ارزش‌ها و زیبایی‌های اسلام باید آن را به گوش جهانیان رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: دشمن را نباید هیچگاه کوچک دانست، چرا که هر آنچه مایه‌ی ضربه خوردن می‌شود غفلت است و نباید یک لحظه از دشمن غافل شد و یا او را کوچک شمارد و همه باید بدانید که جنگ دانشگاه انسان‌سازی بود و باید از آن درس گرفت.

شاهرودی در پایان متذکر شد: انسان‌های زیادی در کنار ما شهید شدند و رفتند اما ملت رشید و کردهای غیور، پیشمرگان کرد مسلمان رفتند تا ایران پابرجا بماند و کسانی که اکنون مانده‌اند باید پای کار باشند و صبورتر از همیشه عمل کنند تا از آزمایش الهی سربلند بیرون بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار