فرمانده دوران دفاع مقدس:

غفلت از منویات مقام معظم رهبری تکرار تاریخ را به همراه خواهد داشت

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان برای موفقیت در اجرای مأموریت­‌های محوله باید منویات مقام معظم رهبری را به عنوان نقشه راه سرلوحه فعالیت­‌های خود قرار دهند که اگر از این مهم غفلت شود باز تاریخ اسلام و حادثه عاشورا تکرار خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ - 31December 2018

غفلت از منویات مقام معظم رهبری تکرار تاریخ را به همراه خواهد داشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به مناسبت حماسه «9 دی» همایش بصیرتی ویژه فرماندهان بسیج ادارت کل استان خراسان رضوی با عنوان «میثاق با ولایت» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار «سیدجواد کمالی» رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(ع) امروز در مشهد برگزار شد.

سردار احمدی در این مراسم با گرامیداشت حماسه «9 دی» اظهار داشت: اغتشاشات و حوادثی که بعد از انتخابات سال 1388 رخ داد یک پیچ تاریخی بود، ولی ایران اسلامی ظرف 9 سال گذشته وقایع مهمتری را پشت سر گذاشته است.

وی در ادامه به اهمیت نقش بسیج اشاره کرد و افزود: امروز بسیج به برکت انقلاب اسلامی به گونه‌­ای توسعه یافته که اگر همه دشمنان انقلاب جمع شوند و دست به دست هم بدهند و توطئه کنند نخواهند توانست گزندی به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر کدام از بسیجیان در هر موقعیت و جایگاهی که هستند باید به اندازه توان خود برای حفاظت از انقلاب اسلامی تلاش کنند و کارهای زمین مانده را به سرانجام برسانند.

سردار احمدی تصریح کرد: بسیجیان باید در فضای اقناعی با تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، جوانان کشورمان را با فرهنگ ایثار و مقاومت آشنا کنند و آنها را به سمت جمهوری اسلامی سوق دهند.

وی در بخش پایانی سخنانش به ضرورت ولایت‌­پذیری بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیجیان برای موفقیت در اجرای مأموریت­‌های محوله که توسعه و آبادانی کشورمان را به همراه خواهد داشت باید منویات مقام معظم رهبری را به عنوان نقشه راه که تبیین کننده اهداف انقلاب اسلامی است همواره سرلوحه فعالیت‌­های خود قرار دهند و بر اساس آن حرکت کنند. اگر از این مهم غفلت شود باز تاریخ اسلام و حادثه عاشورا تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار