مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی عنوان کرد؛

ضرورت آشنایی نسل جوان با فرهنگ ايثار و شهادت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فرهنگ ايثار و شهادت باید به بهترين شكل به نسل جديد شناسانده شود.
کد خبر: ۳۲۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ - 31December 2018

ضرورت آشنایی نسل جوان با فرهنگ ايثار و شهادتبه گزارش دفاع پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در بيست و دومین سفر شهرستانی خود در اجتماع بزرگ خانواده‌های شهدا و ايثارگران «مه‌ولات» که امروز در سالن آموزش و پرورش اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز خدمت شما خانواده‌های شهدا و ايثارگران رسیدیم تا با تمام وجود مشكلات گلواژه‌­های صبر و مقاومت را در حد امكان حل كنيم و بتوانيم قدمی هر چند كوچك برای جامعه ایثارگری شهرستان «مه ولات» برداريم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: پيشينه مردم «مه‌ولات» نشان از حضور آنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن دارد. مردم اين شهرستان نشان داده‌اند كه هميشه حضوری گسترده و پررنگ در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سياسی داشته‌اند و پشتيبان هميشگي نظام هستند.

وی گفت: حضور در صحنه اقشار مختلف مردم در جای جای ايران اسلامي نشان دهنده ولايت پذيری و التزام آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بايد اين روند تداوم داشته باشد تا فرهنگ ايثار و شهادت به بهترين شكل به نسل جديد شناسانده شود.

این مراسم با حضور «حسن فتحی­‌نیا» مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، معاونین تعاون، بهداشت و درمان و فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و مسئولین محلی برگزار شد.

در پایان این اجتماع، خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان «مه‌ولات» مشکلات خود را با مدیران حوزه ایثارگری استان خراسان رضوی در قالب میز خدمت مطرح کردند.

شهرستان «مه‌ولات» 142 شهيد، 209 جانباز و 14 آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار