حجت‌الاسلام بهرامی خبر داد؛

وجود ۳۰۰ حافظ قرآن در مجموعه وزارت دفاع

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از وجود ۱۵ مدرسه قرآنی و ۳۰۰ حافظ قرآن در مجموعه این وزارتخانه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ - 01January 2019

وجود ۳۰۰ حافظ قرآن در مجموعه وزارت دفاعبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام «سید محمود بهرامی» معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح روز سه شنبه در اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت دفاع اظهار داشت: امروز این افتخار را داریم که ۱۵ مدرسه قرآنی نه‌تنها در تهران بلکه در سراسر کشور تشکیل و تاسیس شده است و خانواده‌های کارکنان وزارت دفاع از این مدارس استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش از هشت هزار نفر در این مدارس به طور مستقیم آموزش می‌بینند و ۱۰ هزار نفر به طور غیر حضوری در حوزه قرائت، روخوانی و حفظ، آموزش می‌بینند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع گفت: مهدهای قرآنی در شهرک‌های وزارت دفاع فعال هستند و خردسالان آموزش‌های قرآنی فرا می‌گیرند.

وی افزود: احکام، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در مدارس تخصصی قرآنی آموزش داده می‌شود؛ مسابقاتی نیز در این زمینه‌ها هر ۲ سال یک‌بار برای نیرو‌های شاغل برگزار می‌شود و سال آینده نیز این مسابقات برای خانواده‌ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۴۳۹ نفر حضور داشتند، بیان کرد: در این مسابقات ۷۰ نفر به مسابقات نیرو‌های مسلح راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: در این دوره، شرکت‌کنندگان در حوزه‌های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، ۱۵جزء، ۱۰ جزء و پنج جزء با هم به رقابت پرداختند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع با بیان اینکه امروز بالغ بر ۳۰۰ حافظ قرآن در مجموعه وزارت دفاع حضور دارند، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا سال ۱۴۰۴ این آمار به یک هزار نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها