در برنامه «در کوی نیکنامان»؛

خانواده معظم شهیدان اردستانی و یاوری تجلیل می‌شوند

از خانواده معزز شهیدان «سعید و محسن اردستانی» و «داریوش یاوری» در یکصد و سی و چهارمین ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» فرهنگسرای گلستان تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۳۲۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ - 02January 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «در کوی نیکنامان» عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، ترویج باور‌های دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» صبح روز پنج شنبه 13 دی ماه ساعت 7:30 با حضور خانواده معظم و معزز شهدا همراه با قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

سعید اردستانی متولد 19 آذر ماه 1340 در تهران به دنیا آمد و 9 آبان ماه 1360 در بستان به فیض شهادت نائل شد، محسن اردستانی نیز 17 مرداد ماه 1345 درتهران چشم به جهان گشود و در اول بهمن ماه 1365 منطقه شلمچه کربلای 5 به شهادت رسید همچنین داریوش یاوری متولد 4 فروردین ماه 1352 تهران نیز در 13 خرداد ماه 1383 و در سانحه هوایی اف 14 به عنوان خلبان شربت شهادت را نوشید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار