رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با خانواده شهید «اقدامی» دیدار کرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه مأموریت‌های خود در استان اصفهان با حضور در منزل شهید «محمدطا‌ها اقدامی» با خانواده این شهید دیدار کرد.
کد خبر: ۳۲۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 02January 2019

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با خانواده شهید «محمدطاها اقدامی» دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با خانواده شهید «محمدطاها اقدامی» ضمن دلجویی از خانواده این شهید اظهار داشت: فرزند عزیز شما قبل از شهادت متعلق به شما بود و بعد از شهادت متعلق به همه جامعه اسلامی است.

وی ضمن تقبیح اقدام تروریستی 31 شهریور امسال در اهواز خاطرنشان کرد: سرانجام خشونت و تروریسم کور چیزی به جز رسوایی و روسیاهی برای مزدوران و ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار را به دنبال نخواهد داشت و البته در مقابل، این اقدامات بزدلانه عزم امثال پدر شهید «محمدطاها اقدامی» را برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از کیان کشور عزیزمان راسخ تر می‌کند.

بنا بر این گزارش، «محمدطاها اقدامی» فرزند یکی از افسران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها چهار سال داشت که توسط تروریست‌های تکفیری در حادثه تروریستی شهر اهواز همزمان با رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور امسال به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار