برگزاری انتخابات اتحادیه ناشران در هفتم بهمن‌ماه

فراخوان انتخابات اعضای اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان تهران در نوبت اول منتشر شد.
کد خبر: ۳۲۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ - 03January 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به منظور شرکت اعضای اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان تهران در انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس، آکهی فراخوان منتشر کرده‌است.

مفاد این آگهی بدین شرح است:

«در اجرای ماده 11 اجرایی انتخابات هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی، بدین وسیله از کلیه اعضای دارای پروانه کسب اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان تهران دعوت می‌شود از ساعت 9:30 الی 14 روز یکشنبه مورخ 7 بهمن 97 جهت شرکت در دور اول انتخابات اتحادیه، شخصاً به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، کوچه مهر، پلاک 6 (محل اتحادیه) مراجعه و کاندیداهای مورد نظر خود را از بین این افراد در قالب هفت نفر اعضای هیئت مدیره و یک نفر بازرس انتخاب نمایند.»

در این آگهی فراخوان به این نکات مهم اشاره شده است:

بر اساس ماده 13 آیین‌نامه انتخابات اتحادیه‌های صنفی، فقط صاحب پروانه کسب مجاز به شرکت در انتخابات بوده و شرکا، دارندگان وکالت محضری، مباشر و اعضای خانواده مجاز به شرکت در انتخابات نمی‌باشند.

ارائه اصل کارت ملی و یا پروانه کسب و یا تصویر آن جهت شرکت در انتخابات ضروری است.

لازم به ذکر است اسامی کاندیداهای این انتخابات از سوی اتحادیه به شرح زیر اعلام شده است:

لازم به توضیح است از این لیست روز گذشته و طی نامه‌ای حیی دهقانی، محمدرضا توکل صدیقی، فتح‌الله فروغی، مسعود پایدار، سیدعباس حسینی نیک، عبدالعظیم فریدون و فرهاد تیمورزاده اعلام انصراف داده‌اند.

با این همه این انتخابات با حضور حداقل یک سوم از اعضای اتحادیه و شرکت حداقل 12 کاندیدا قانونی و رسمی بوده و برگزار می‌شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار