میرکاظمی در گفتگو با دفاع پرس:

احمد شهید عروسک خیمه شب بازی کشورهای غربی است که با حرکت دست آنها به حرکت در می آید

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: احمد شهید عروسک خیمه شب بازی کشورهای غربی است که با حرکت دست آنها به حرکت در می آید و همواره مطالبی را بیان می کند که غرب اطلاعاتش را در اختیار وی گذاشته است.
کد خبر: ۳۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵ - 01November 2014

احمد شهید عروسک خیمه شب بازی کشورهای غربی است که با حرکت دست آنها به حرکت در می آید

مسعود میر کاظمی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، در واکنش به گزارش احمد شهید علیه ایران با تأکید بر این مطلب که احمد شهید هنر پیشه ای بیش نیست در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، گفت: احمد شهید عروسک خیمه شب بازی کشورهای غربی است که با حرکت دست آنها به حرکت در می آید و همواره مطالبی را بیان می کند که غرب اطلاعاتش را در اختیار وی گذاشته است.

وی در ادامه افزود: ایران هر مقدار که استدلال منطق و اسناد در اختیار آنها قرار می دهد باز غرب و احمد شهید حرف خود را میزنند و علیه ایران گزارش تنظیم و تدوین می کنند.

میرکاظمی در ادامه با تأکید بر این که احمد شهید خودش متهم است، گفت: احمد شهید به دلیل این که متهم به کذب گویی است صلاحیت بررسی حقوق بشر ایران را ندراد.

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان این که گزارشات احمد شهید مغرضانه مطرح شده است، اظهار داشت: احمد شهید بیش از حد در افکار عمومی جهان سقوط کرده است و نمی توان نام او را بشر نامید.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر این مطلب که در کشورهای عربی اصلا دموکراسی وجود ندارد، بیان داشت: در کدام یک از کشورهای عربی حقوق بشر رعایت می شود و روزنامه آزاد در آن کشورها وجود دارد و کدامشان مجلسی دارند که نمایندگان از سوی مردم انتخاب شده باشند و همه این موارد به دلیل این است که حقوق بشر در کشورهای عربی نه وجود ندارد و نه رعایت می شود ولی به خاطر این که این کشورها به غرب وابسته هستند لذا گزارشی نیز علیه این کشورها در سطح جهان از سوی احمد شهید و غرب مطرح و ارائه نمی شود.

وی به قتل عام هایی که در بحرین توسط آل سعود انجام می شود اشاره کرد و گفت: احمد شهید بازیگری است که از سوی غرب علیه ایران نقش ایفاء می کند و تا کنون مشاهده نکرده ایم که وی گزارشی علیه کشورهای عربی و قتل عام های مردم بحرین نوشته باشد و به نقض حقوق بشر در این کشورها در گزارشاتش اشاره کند.

میرکاظمی با طرح پرسشی مبنی بر این که داعش را امروز در منطقه چه کسانی ایجاد کرده اند، تصریح کرد: غرب با  در اختیار دادن سلاح و تجهیزات، به داعش این گروهک تروریستی را به جان ملت های مسلمان و منطقه انداخته اند اما چرا احمد شهید در این خصوص سکوت کرده و گزارشی علیه جنایت آنها و قتل عام کودکان و زنان تدوین و در اختیار مجامعه بین المللی قرار نمی دهد؟.

وی در خاتمه گزارش احمد شهید علیه قوانین قضایی ایران را دخالت در امور داخلی کشورمان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار