شلیک موشک بالستیک «زلزال-۱» به شمال یمن

نیروهای ارتش یمن و انصارالله یک فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» را به سمت محل استقرار شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در استان «الجوف» شلیک کردند.
کد خبر: ۳۲۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 05January 2019

شلیک موشک بالستیک «زلزال-۱» به شمال یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، یگان ارتش یمن و انصارالله شامگاه شنبه با شلیک یک فروند موشک بالستیک «زلزال-۱»، محل استقرار شبه‌نظامیان را در استان الجوف واقع در شمال یمن منهدم کرد.

به گزارش المسیره، این موشک دقیقا به محل تجمع شبه‌نظامیان مستقر در پادگان «السلان» در منطقه المصلوب استان الجوف اصابت کرده است.

منطقه المصلوب ساعاتی پس از شلیک این موشک بالستیک، هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای یمنی نیز قرار گرفت.

پایگاه خبری انصارالله خبر داد که یگان توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله همچنین مواضع مزدوران را در جبهه «الشقب» در المصلوب هدف قرار داد که در پی آن چندین نفر از شبه‌نظامیان کشته و زخمی شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن هفته گذشته همزمان با آغاز سال جدید میلادی با ارائه کارنامه‌ای از دستاوردهای مقاومت این کشور در طول سال گذشته ( 2018) و اشاره به تداوم نقض آتش‌بس در «الحدیده» تاکید کرد که در صورت تداوم تجاوز به یمن، از سامانه‌های موشکی جدید در سال جدید میلادی رونمایی خواهد شد.

وی گفته بود که «در چهارمین سال جنگ یمن، نیروهای نظامی ما با تشکیلات نظامی مختلف و افرادی با تابعیت‌های مختلف مبارزه کردند و در این سال سامانه موشکی ما پیشرفته‌تر شد و سامانه‌های جدیدی را ایجاد کردیم. اکنون نیز ذخیره موشک‌های بالستیک ما بسیار مناسب است و تلاش برای تقویت توان موشکی و استراتژیک برای تغییر روند جنگ در آینده، همچنان ادامه دارد.»

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها