با تصویب طرح دوفوریت در صحن علنی مجلس؛

بنیاد شهید موظف به پرداخت 100 درصد هزینه‌های بیمه تکمیلی ایثارگران شد

وکلای خانه ملت با بررسی دوفوریتی طرحی موافقت کردند که بنیاد شهید موظف به پرداخت 100 درصد هزینه‌های بیمه تکمیلی ایثارگران خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۶۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ - 08January 2019

بنیاد شهید موظف به پرداخت 100 درصد هزینه‌های بیمه تکمیلی ایثارگران شدبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، دوفوریت طرح اصلاح قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در دستور کار جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه  18 دی) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ایثارگران در این خصوص اظهار داشت: با مصوبه هیات دولت، بیمه تکمیلی ایثارگران به دستگاه‎های محل کار این عزیزان منتقل شد، این در حالی بود که پیش از این بنیاد شهید و ایثارگران بیمه تکمیلی این عزیزان را پرداخت می‌کرد.

این نماینده خانه ملت با اشاره به رشادت‌های جامعه ایثارگران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به تلاش همه جانبه نمایندگان مجلس در خصوص رفع مشکلات بیمه‎ای جانبازان و ایثارگران تاکید کرد.

در پایان بحث و تبادل‌نظرها وکلای خانه ملت با ۱۸۵ رای موافق، ۱۸ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر در مجلس با بررسی دوفوریتی این طرح موافقت کردند.

در صورت تصویب نهایی این طرح، 100 درصد هزینه‎های درمانی و خدمات بیمه درمانی مکمل خانواده‎های شاهد، آزادگان و جانبازان، ایثارگران شاغل، غیرشاغل، بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها بر عهده بنیاد شهید و ایثارگران خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
کاش مشخص میشد آن ۱۸ نماینده مخالف و ۳ نفر ممتنع از کدام حوزه انتخابیه می باشند. ضمن تشکر از جناب آقای فرهنگی و دیگر نمایندگان پیگیر و همچنین نمایندگانی که به این مصوبه رای دادند
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار