سردار عبداللهی:

قدرت ایمان و تحمیل اراده بر دشمن موجب پیروزی ایران در دفاع مقدس شد

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: عاملی که در دفاع مقدس موجب پیروزی و سربلندی شد، قدرت ایمان و تحمیل اراده بر دشمن بود و ما باید این موارد را به نسل جوان منتقل کنیم.
کد خبر: ۳۲۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 08January 2019

قدرت ایمان و تحمیل اراده بر دشمن موجب پیروزی ایران در دفاع مقدس شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح روز سه شنبه در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس دستاورد عظیمی برای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: به لطف الهی و تلاش رزمندگان دفاع مقدس و رزمندگان مدافعان حرم و همه کسانی که در راه خداوند مجاهدت کردند در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: دشمن بنا داشت تا ما به ۴۰ سالگی انقلاب نرسیم؛ لذا اقدامات سوء و تبلیغات زیادی در فضای مجازی انجام داد و برخی کشور‌های ترسوی جهان نیز آن را باور کردند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پیروزی و شکست فقط در جنگ نیست، گفت: امروز به لطف الهی و کوری چشم دشمنان، ایران با عزت و سربلندی وارد چهلمین سال انقلاب اسلامی است.

سردار عبداللهی افزود: امیدواریم که بتوانیم بخشی از تلاش مردم، رزمندگان، شهدا و آزادگان را به نمایش بگذاریم و این کار، کار بزرگی است. آنچه در زمینه دفاع مقدس در نیرو‌های مسلح و سایر بخش‌ها انجام شده، باعث افتخار است.

وی ادامه داد: در حوزه دفاعی ببینید از کجا به کجا رسیدیم؛ از شرایط مظلومانه در دفاع مقدس که ما با گوشت و پوست خود از خاکمان دفاع کردیم و دشمنان تصور چنین روحیه‌ای را در ما نداشتند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: عاملی که در دفاع مقدس موجب پیروزی و سربلندی شد، قدرت ایمان و تحمیل اراده بر دشمن بود و ما باید این موارد را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی افزود: در گذشته در حفظ آثار دفاع مقدس غفلت کردیم اما امروز با تلاش شما دوستان و سردار کارگر کار‌های خوبی صورت گرفته است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه امروز در حوزه نوشتاری، تصویری، سمعی و بصری و آثار عینی جنگ کارهای خوبی صورت گرفت، گفت: جمع‎آوری خاطرات، انتشار سه هزار عنوان کتاب و افتتاح مراکز فرهنگی و دفاع مقدس در شهرستان‌ها کارهای خوبی است که در حوزه حفظ آثار و فرهنگ دفاع مقدس انجام شده است.

وی افزود: امروز دشمن در حوزه فرهنگی در حال فعالیت است و با تبلیغات فراوان به دنبال مایوس کردن جوانان است، بنابراین باید امروز جوانان را آماده مقابله با هجمه‌های دشمن کنیم.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز متخصصین صنایع دفاعی و محقیقن ما آماده کمک به بخش‌های علمی کشور هستند، گفت: ما امروز آماده هستیم هر جا گلوگاهی در کشور وجود دارد حضور پیدا کنیم. دشمن امروز ما را تهدید به تحریم می‌کند اما این تهدید‌ها امروز برای ما به منزله فرصت است.

وی با بیان اینکه امروز به یک خودباوری ملی رسیدیم، خاطرنشان کرد: هرجا نگاه به توان داخل داشتیم پیروز و سربلند بودیم، امروز به قدرت بازدارندگی کامل رسیدیم و باید در بخش های دیگر هم با تکیه بر توان داخلی به پیشرفت برسیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها