میلاد عرفان‌پور به دفاع پرس خبر داد؛

رونمایی از یک آلبوم سرود پُرنشاط ویژه چهلمین سالگرد انقلاب

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری از تولید و رونمایی از یک آلبوم سرود پُرنشاط با صدای نوجوانان، ویژه چهلمین سالگرد انقلاب در ماه‌‌ جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ - 09January 2019

میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، از تولید یک آلبوم سرود ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این آلبوم سرود با صدای نوجوانان تولید شده که تا بهمن‌ماه سالجاری رونمایی می‌شود.

وی بهانه تولید این آلبوم را جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی دانست و درباره ویژگی‌های آن گفت: این آلبوم شامل مجموعه کارهای پرنشاط و پرامیدی است که در فضای این جشن آماده می‌شود.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری به تفاوت‌های این آلبوم با سایر کارهای مناسبتی اشاره کرد و افزود: این آلبوم با کارهایی که معمولاً به صورت مناسبتی برای این موضوع سفارش و تولید می‌شود، تفاوت دارد. سعی کردیم این کار، موثر و اثربخشی باشد و همه ابعادش را به صورت دلی و جوششی پیش ببرند تا به نتیجه بهتری برسد.

عرفان‌پور عنوان کرد: اشعار مورد استفاده در این آلبوم با اینکه مدتها پیش سروده شده‌اند اما با این فضا مناسبت دارند و کمتر سفارشی در کار بوده و در همفکری به ملودی و مراحل مختلف کار رسیدیم تا یک اثر موثرتر و متمایزتری نسبت به کارهایی که درباره این‌باره ساخته شده، تولید شود.

وی خاطرنشان کرد: در این آلبوم هر قطعه توسط یک گروه سرود خوانده می‌شود. سعی کردیم هفت گروه سرود خوب انتخاب شود که بعضی از این گروه‌های سرود، شهرستانی هستند که کارها را اجرا کرده‌اند. البته آهنگسازان برجسته‌ای در این کار سهیم بوده‌اند که ان‌شالله تا اواخر همین ماه کار تولید و به صورت آلبوم منتشر می‌شود.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری گفت: احتمالاً یکی از قطعات این آلبوم پس از مراحل تولید برای معرفی آلبوم در فضای مجازی منتشر خواهد شد، ولی قرار است آلبوم به صورت رسمی رونمایی و منتشر شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار