مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی:

هرچه در فضای مجازی منتشر می‌شود را بدون تفکر باور نکنیم

«سید عابس حسینی» گفت: جمهوری اسلامی ایران مظلوم واقع شده است و بر ما لازم است که مطالعه و بررسی کنیم و ببینیم که انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی داشته است و هرچه در فضای مجازی منتشر می‌شود را بدون تفکر و بررسی باور نکنیم.
کد خبر: ۳۲۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ - 10January 2019

هر چه در فضای مجازی منتشر می شود بدون تفکر و بررسی باور نکنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، «سید عابس حسینی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان، اظهار داشت: امروز دشمن سوار بر تانک با صدای باروت، گلوله و هواپیما به سراغ ما نیامده است، امروز دشمن سوار بر امواج تا درون خانه‌های ما بدون مرز، بدون نگهبان، بدون کنترل، بدون تعیین زمان خاص و بدون محدودیت آمده است.

وی با بیان اینکه امروز امپراطوری خبری دنیا حکومت‌ها را تغییر داده است، افزود: امروز دیگر قدرت تانک، هواپیما و موشک به اندازه قدرت رسانه‌ها نیست.

حسینی عنوان کرد: فضای مجازی یک کپسول تزریق دائمی افکار مورد پسند دیگران است بدون اینکه مانعی وجود داشته باشد، بدون اینکه ساعت کاری و هزینه خاصی داشته باشد و امروز قبل و بعد از هر جنگی و انقلابی، تمام‌کننده و شروع‌کننده جنگ‌ها امپراطوری خبری و رسانه‌ای است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی اظهار کرد: استراتژیکی که غرب در تبلیغاتش انتخاب کرده این است که اگر مردم ایران از کنار نظام بروند این نظام یک بعدازظهر هم دوام نمی‌آورد، پس باید کاری کننند که مردم نسبت به نظام بی‌تفاوت شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز نداریم کسانی که بتوانند دستاورد‌های انقلاب را بگویند، دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ها حرف‌هایی می‌زند که با واقعیت متفاوت است، امروز سرباز مسلح باروت به دست نمی‌خواهیم، امروز افسران جنگ نرم می‌خواهیم، عمار می‌خواهیم تا از انقلاب دفاع کند.

حسینی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مظلوم واقع شده است و بر ما لازم است که مطالعه و بررسی کنیم و ببینیم که انقلاب اسلامی چه دستاورد‌هایی داشته است و هرچه در فضای مجازی منتشر می‌شود را بدون تفکر و بررسی باور نکنیم.

در پایان از برگزیدگان سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها