آثار برگزیده پنجمین جشنواره هنر مقاومت انتخاب شدند

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هنر مقاومت از استقبال چشمگیر هنرمندان رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی کشور از بخش های 10 گانه و داوری اولیه و انتخاب آثار برگزیده خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 13January 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هنرمقاومت اظهار داشت: خوشبختانه و در آستانه چهلمین سال گشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد رشد خیرعه کننده و افزایش روزافزون فعالان و هنرمندان هنر‌های تجسمی کشور به صورت تشکل‌های خودجوش مردمی و حرکت‌های جهادی توسط جوانان پویا و متخصص ایرانی هستیم.

وی افزود: جشنواره پنجم هنر مقاومت با تغییر رویکرد در فرم و شیوه اجرایی و نیز تغییر در محتوای مضامین یکی از موفق‌ترین ادوار خود را سپری می‌کند و این جشنواره مسیر خود را پیدا کرده است. ان‌شاءالله در نشستی که با حضور اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران گرامی خواهیم داشت جزییات بیشتری از این جشنواره و امار تعداد ارسال شده در بخش‌های ده گانه این جشنواره راتقدیم ملت شریف ایران و جامعه هنری خواهیم کرد.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هنرمقاومت از انجام داوری اولیه بخش‌های ۱۰ گانه و انتخاب اثار برتر و برگزیده برای نمایش و اکران در مرحله نهایی خبر داد و افزود: در هربخش حدود ۴۰ اثر توسط داوران بخش‌های مربوطه انتخاب شد و از بین این آثار، از پدیدآورندگان آثار نهایی که حائز رتبه و جایزه خواهند شد در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد.

پنجمین جشنواره هنر مقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنر‌های تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ۱۰ بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» بهمن سال‌ جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها