نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ - 14January 2019

نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج برگراز می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در نشست با خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از سوم تا هشتم بهمن‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی استان جنب پایانه مسافربری شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی از حضور حدود 220 ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج خبر داد و افزود: کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی عرضه می‌شود و علاوه بر این، مردم می‌توانند در محل نمایشگاه با ارائه کارت ملی از بانک بن خرید کتاب دریافت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برپایی نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال و نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج خبر داد.

دهبانی‌پور به سایر برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره داشت و بیان کرد: فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از 12 تا 22 بهمن در دو سینمای استان اکران می‌شود.

وی گفت: در افتتاحیه این جشنواره از کسانی که در سال‌های اخیر از منظر نمایش، فیلم، شعر و کتاب به ارزش‌ها، دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پرداختند و همچنین تعدادی از خانواده‌های هنرمندان شهید و متوفی و سرداران جنگ طی برنامه‌ای با عنوان «انقلاب به روایت هنر» تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره موسیقی فجر را از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان عنوان و بیان کرد: در این جشنواره دستاوردهای موسیقی کشور و استان اجرا می‌شود ضمن اینکه این جشنواره در ایام فاطیمه برگزار نمی‌شود.

دهبانی‌پور همچنین از انتخاب کتاب برتر سال استان خبر داد و گفت: این برنامه در قالب جشنواره دوسالانه کتاب برگزار می‌شود که بر این اساس تاکنون 150 عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار