نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت حضور متمرکز مُبلّغ در کاروان‌های راهیان نور

حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» با بیان این‌که طرح اعزام مبلغین راهیان نور را در استان خراسان جنوبی راه‌اندازی کردیم، گفت: اما تدابیر لازم به صورت کشوری و متمرکز برای موضوع اعزام مبلغ اندیشیده نشده است.
کد خبر: ۳۲۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ - 15January 2019

طرح اعزام مبلغ راهیان نور از سالیان قبل در استان خراسان جنوبی اجرایی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امروز (سه‌شنبه) در جریان دیدار جمعی از روحانیون مبلغ کاروان‌های راهیان نور با نماینده ولی فقیه در  استان، اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور هرسال برگزار می‌شود، اما تدابیر لازم به صورت کشوری و متمرکز برای موضوع اعزام مبلغ اندیشیده نشده است.

وی افزود: در بحث راویان و مبلغین راهیان نور اقداماتی در استان خراسان جنوبی انجام شده است و همچنین در آموزش و پرورش نیز مربیانی هستند که نسبت به این مسئله اهتمام دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با اشاره به این‌که پیگیری‌هایی از سالیان قبل برای حضور یک روحانی در هر اتوبوس اعزامی به اردوی راهیان نور شده است، عنوان کرد: این روحانیون در طول اردو اقدام به برگزاری نماز جماعت، پاسخ به سوالات و شبهات زائران و مسائلی از این قبیل می‌کنند که آثار و برکات زیادی داشته است.

نوفرستی مطرح کرد: طرح اعزام مبلغین راهیان نور را با تقلید از کاروان‌های عتبات عالیات که حضور روحانیون تاثیر زیادی دارد، در استان راه‌اندازی کردیم و در سطح کشوری نیز خیلی از استان‌ها این موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت‌های مالی در این خصوص، متذکر شد: سال گذشته علی‌رغم حضور روحانیون و مبلغین در کاروان‌ها نتوانستیم حق‌الزحمه‌ای در خور شأن این بزرگواران پرداخت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همان‌طور که نماینده ولی فقیه در استان تاکید کردند باید بتوانیم بر غنای جلوه‌های معنوی و کیفی این اردو‌ها بیافزاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار