مدیرکل روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی:

جمهوری اسلامی ایران استخوانی در گلوی تمام قدرت‌هاست

مدیرکل روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: جمهوری اسلامی ایران استخوانی در گلوی تمام قدرت‌ها است.
کد خبر: ۳۲۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 17January 2019

جمهوری اسلامی استخوانی در گلوی تمام قدرت ها استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، دومین همایش استانی فرهیختگان فرهنگی نیروی انتظامی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فرمانده انتظامی استان و مدیرکل روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی در استان و فرهیختگان استانی برگزار شد.

در این همایش سرهنگ «صادق محمودی» مدیرکل روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و امام انقلابی به پا کردند که در این ۴۰ سال هر روز انقلاب باشکوه تر از سال های قبل می شود.

وی عنوان کرد: از سال 57 که انقلاب پیروز شد ما هر روز در کشور شاهد توطئه‌هایی از سوی دشمن بودیم و این توطئه‌ها نتوانست در روند حرکتی رو به جلوی انقلاب اسلامی خللی وارد کند در صورتی که اگر تعدادی از این توطئه ها در کشورهای دیگر اجرا می شد آن کشور از بین می رفت.

محمودی جمهوری اسلامی ایران را استخوانی در گلوی تمام قدرت‌ها عنوان کرد و افزود: وقتی به سیر تحولات انقلاب نگاه کنیم می‌بینیم که جز امداد غیبی هیچ کمک دیگری نداشتیم و دشمن همچنان به توطئه‌های خود ادامه می دهد و اصل نظام را هدف گرفته است.

این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ما در جنگ فرهنگی و جنگ سیاسی تا حدودی موفق بوده‌ایم و الان جنگ اقتصادی را در پیش داریم و مسئولان ما نباید به دنبال حاشیه باشند و باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنند تا بتوانیم از این جنگ پیروزمندانه عبور کنیم.

وی بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی را حفظ ارزش‌ها دانست و ادامه داد: نباید در دفاع از نظام و انقلاب لکنت زبان داشته باشیم و نخبگان باید در عرصه رسانه‌ای فعال باشند و دستاوردهای انقلاب را تشریح کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار