عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

این یک شعار انحرافی است که می گویند توافق بد بهتر از توافق نکردن است

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به مذاکرات 1+5 اظهار داشت: برخی ها عقیده دارند که در بحث مذاکرات، توافق بد بهتر از توافق نکردن است که این یک شعار انحرافی می باشد.
کد خبر: ۳۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ - 02November 2014

این یک شعار انحرافی است که می گویند توافق بد بهتر از توافق نکردن است

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار گروه اخبار داخلی دفاع پرس در خصوص نهایی شدن مذاکرات 1+5 اظهار داشت: توافق نهایی هنوز انجام نشده، البته بحث چارچوب های کلان در این رابطه کاملا بسته شده است ولی در جزئیات مثل میزان غنی سازی، برداشتن تحریم ها و همچنین موشک ها نیز همچنان بحث وجود دارد و ما مصمم هستیم که تمام تحریم ها برداشته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: قطعا نمایندگان مجلس در تصمیم گیری نهایی مذاکرات ورود خواهند کرد و گزارشات آن به کمیسیون داده می شود و تصمیمات باید  بر اساس منافع ملی کشور گرفته شود.

جوکار با اشاره به این که بعضی ها عقیده دارند توافق بد بهتر از توافق نکردن است، تصریح کرد: این حرف قابل قبول نیست و یک شعار انحرافی می باشد که برخی افراد به آن می پردازند و ما توافقی را خواستار هستیم که به نفع ملت ایران باشد و آنچه که به عنوان خطوط قرمز و چارچوب تعیین شده است حتما لحاظ می شود و قدر مسلم این است که مذاکره کنندگان ما به این موضوع واقف هستند و توافق نهایی باید در مجلس تصویب شود و نظر نهایی را مجلس می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار