امام جمعه کاکی؛

اسلام تروریست نیست بلکه دین صلح و دوستی است

حجت الاسلام «محمد محمدی» گفت: ولی امر مسلمین جهان با بهره‏‌گیری از دیپلماسی عمومی تلاش می‏‌کنند با ارتباط مستقیم به جوانان دنیا نشان دهد «اسلام نه ‏‌تنها دین ترور نیست بلکه دین صلح و دوستی است».
کد خبر: ۳۲۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 18January 2019

اسلام دین صلح و دوستی استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمد محمدی» امام جمعه شهر کاکی در خطبه های این هفته اظهار داشت: ولی امر مسلمین جهان با بهره‏‌گیری از دیپلماسی عمومی تلاش می‏‌کنند با ارتباط مستقیم به جوانان دنیا نشان دهد «اسلام نه ‏‌تنها دین ترور نیست بلکه دین صلح و دوستی است».

امام جمعه کاکی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا همچنان محکم و مقتدارنه شعار اصلی نظام و ملت مجاهد است، ابراز کرد: عواملی همچون منافع استعمارى نظام لیبرال دمکراسى، روحیه استکبارى و خوى برترى طلبانه، شکست‏ هاى پى درپى در مقابل تمدن اسلامى‏ و ماهیت ضد استکبارى انقلاب اسلامى باعث عناد و دشمنی امریکا نسبت به نظام است.

وی گفت: ملت ایران تجارب ارزشمندی در زمینه تبدیل تهدید و تحریم دشمن به فرصت را دارد که نمونه‌های آن را مى توان در زمینه‏‌هاى مختلف از جمله دستاوردهاى «دفاعى‏، قدرت بازدارندگى و توان موشکى‏، هسته اى‏، طراحى و ساخت بزرگترین پروژهاى نفتى و گازى در پارس جنوبى» را مشاهده کرد.

محمدی بیان کرد: استحکام و نشاط انقلاب در چهل سالگی بیانگر رشد و شادابی نظام جمهوری اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها