معاون استاندار مازندران خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای ششم بهمن در آمل

معاون استاندار مازندران از برگزاری یادواره شهدای ششم بهمن با محوریت شهید «سلطانی» در آمل خبر داد و گفت: این مراسم روز پنجشنبه 4 بهمن ماه در آهنگرکلا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ - 19January 2019

برگزاری یادواره شهدای ششم بهمن با محوریت شهید «سلطانی» در آملبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «سیدجعفر رسولی» معاون استاندار مازندران امرروز در نشست با خبرنگاران به مناسب سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم آمل با بیان اینکه در سال 60 دشمن با هدف تسخیر شهرستان آمل از جنگل وارد این شهرستان شد، اظهار داشت: حضور حماسی و به موقع مردم و بدون اینکه کسی از آنان درخواست حضور کند، وارد صحنه شدند، الگویی از بصیرت است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه مردم آمل به واقع وقت شناس و با بصیرت بودند که به صورت خودجوش پای کار آمدند و در کمتر از چند ساعت دشمن را به بیرون راندند، گفت: باید آمل را به عنوان نماد الگوی بصیرت جا بیندازیم.

رسولی با اشاره به اینکه با پیش آمدن واقعه ششم بهمن 1360 مردم این شهرستان، شهر را ماندگار کردند، افزود: نام شهر آمل تنها شهری است که در وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) درج شده که این مهم نام این شهرستان را برجسته کرده است.

این مسئول از برگزاری یادواره شهدای ششم بهمن با محوریت شهید «سلطانی» در آمل خبر داد و متذکر شد: این مراسم روز پنجشنبه 4 بهمن ماه در آهنگرکلا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 از یکشنبه 30 دی ماه آغاز و تا روز شنبه 6 بهمن ماه ادامه پیدا خواهد کرد، از برگزاری بیش از 90 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در آمل خبر داد و گفت: نواختن زنگ ششم بهمن، اجرای سرود هزار نفری دانش آموزی، همایش دوچرخه سواری ویژه دانش آموزان، برگزاری مراسم دعای کمیل، یادواره شهدای ششم بهمن با محوریت شهید سلطانی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری 40 همایش بصیرتی در 40 پایگاه، مسابقه کتابخوانی با حضور شهروندان و اختتامیه جشنواره هزار سنگر از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار