علی ناظری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برنامه‌ نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برای چهلمین سالگرد انقلاب/ ناشران بین‌المللی به کرمان می‌آیند

معاون ادبیات و انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج به تشکیل کارگروهی برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس کرمان اشاره کرد و گفت: مجمع ناشران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ایجاد غرفه‌ای در کرمان پای ادبیات انقلاب را به نمایشگاه کتاب دفاع مقدس باز می‌کند.
کد خبر: ۳۲۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ - 20January 2019

علی ناظری معاون ادبیات و انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به برگزاری نهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در استان کرمان، اظهار داشت: سال گذشته دوره هشتم این رویداد در مشهد مقدس برگزار شد، در پایان روز اختتامیه آیین‌نامه‌ای را از تجربیات چند ساله این نمایشگاه رونمایی کردیم تا دوره بعدی برمبنای آن کارهایی انجام شود.

وی افزود: این آیین‌نامه برای ناشران و صاحب‌نظران حوزه دفاع مقدس ارسال شد تا نظراتشان را ارائه کننند. خوشبختانه نظرات خوبی در این زمینه دریافت شد و توانستیم اصلاحاتی انجام دهیم و کارگروهی با حضور جمعی از صاحب‌نظران ایجاد کنیم.

معاون ادبیات و انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج عنوان کرد: نسخه نهایی این آیین‌نامه قبل از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در کرمان حتماً برای ناشران ارسال خواهد شد تا ناشران بتوانند براساس آن اقداماتشان را انجام دهند.

ناظری درباره برنامه‌ریزی دوره نهم نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته چند ویژگی مهم دارد. اولاً بخاطر اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم، عنوان آثار انقلاب اسلامی نیز با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اضافه شده تا بتوانیم جای پای ادبیات انقلاب را نیز در نمایشگاه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بخش‌های این نمایشگاه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت است که در کنار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس برگزار خواهد شد تا ناشران قرآنی نیز در این نمایشگاه حضور یابند. طبیعتاً بحث قرآن و عترت در دفاع مقدس در این نمایشگاه به بحث و گفت‌وگو گذاشته خواهد شد.

معاون ادبیات و انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از ایجاد کمیته بین‌المللی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال در 2 بخش مقاومت و بین‌الملل از کشورهایی مانند لبنان، سوریه و بحرین غرفه‌هایی را خواهیم داشت چراکه مقاومت دنباله دفاع مقدس است و لازم است این ناشران نیز به آن توجه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار