برگزاری نشست هم‌‌اندیشی محتوایی چهلمین سالگرد انقلاب در بوشهر

نشست هم‌‌اندیشی محتوایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ - 22January 2019

نشست هم‌ اندیشی محتوایی چهلمین سالگرد انقلاب در بوشهر/ پیش از ظهر امروزبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در نشست هم‌‌اندیشی محتوایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در  سازمان تبلیغات بوشهر اظهار داشت: تلاش می‌شود با هم‌ فکری و هم‌ افزایی و استفاده از راهبردهای مناسب بیش از پیش در راستای اهداف انقلاب فعالیت کنیم.

وی اضافه کرد: مقطع کنونی جامعه ما مقطع بسیار حساسی است، ۴۰ سال شاهد عداوت و دشمنی دشمنان انقلاب و اسلام بودیم که در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و نظامی تا آنجا که توانستند برای مقابله با نظام و انقلاب تلاش کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: دشمنان با جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، جریانات سیاسی و دیگر برنامه‌هایی که علیه نظام ما به کار بردند و با جنگ‌های نیابتی می‌خواستند مانع پیروزی این انقلاب شوند و نگذارند حکومت دینی شکل گیرد.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی اکنون به بلوغ سیاسی رسیده است و دشمن در هر عرصه‌ای که وارد شده به جز شکست چیزی نصیب آنها نشده و باید با حرکت آفندی و پدافندی این مسیر را دنبال کنیم.

سروستانی با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد روحیه یاس و نا امیدی در تلاش برای رسیدن به اهداف خود است، تاکید کرد: امسال دشمنان جنگ روانی را در دستور کار داشتند و برای آینده هم برنامه‌های دارند و این مسائل را با هدایت‌های رهبری و حضور مردم پشت سر گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که جامعه را یک جامعه دینی و انقلابی نگه داریم. این مسیر را با استقامت و صبر پشت سر گذاشتیم و با این فرهنگ‌ سازی استکبار جهانی رو به افول است و نصرت و پیروزی در انتظار انقلاب اسلامی و جریان مقاومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر متذکر شد: با صبر و هوشیاری شاهدیم که نظام ما هر روز یک سنگر جلو می‌رود و دشمن در حال عقب‌نشینی است و باید این مسیر را همچنان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها