نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مسئولان از تبیین دستاوردهای سیاسی و معنوی انقلاب غافل نشوند

حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» گفت: مسئولان باید در کنار پیشرفت‌های علمی و نظامی، به دستاورد‌های معنوی نظام جنمهوری اسلامی ایران نیز توجه کنند.
کد خبر: ۳۲۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ - 26January 2019

مسئولان از تبیین دستاوردهای سیاسی و معنوی انقلاب غافل نشوندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، در نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، با اشاره به تقارن ایام‌الله دهه فجر با ایام فاطمیه، اظهار داشت: باید حرمت ایام سوگواری شهادت دخت نبی مکرم اسلام (س) در مراسم‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی افزود: مراسم‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن انقلاب، باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود و می‌توان توجهات الهی به انقلاب را کاملا روشن درک کرد.

امام جمعه ارومیه، با اشاره به توطئه دشمنان مبنی بر این‌که جمهوری اسلامی ایران نخواهد توانست ۴۰ سالگی انقلاب خود را جشن بگیرد، خاطرنشان کرد: برخلاف پیش‌بینی‌ها و محاسبات دشمنان، امروز شاهد برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم.

وی افزود: با وجود هجمه، محاصره و تحریم‌های دشمنان، عنایت خداوند بر انقلاب و نظام بیشتر شده و توطئه دشمنان خنثی شده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی گفت: جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال در برابر دشمنان ایستادگی کرده و با وجود تحریم‌ها و فشارها در مباحث دفاعی و نظامی، علمی و امنیتی پیشرفت خوبی داشته است.

حجت‌الاسلام قریشی توجه مسئولان به تبیین دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی را خواستار شد و بیان داشت: باید در کنار پیشرفت‌های علمی و نظامی، به دستاورد‌های معنوی نظام نیز توجه شود؛ چراکه امروز انقلاب اسلامی از نظر سیاسی و معنوی در جهان اثرگذار است که بیداری اسلامی نیز مصداق آن است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، شهید حججی را تربیت‌یافته مکتب انقلاب خواند و تاکید کرد: تشکیل ارتش بین‌المللی در سوریه و دفاع از حریم ولایت و همچنین تجمع میلیونی زائران حسینی در اربعین، از دستاورد‌های بی‌نظیر معنوی انقلاب است که باید تبیین و تشریح شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار