مدیر هیات خادمین اهل بیت (ع) مرکز استان خراسان شمالی:

تئاتر «جابر» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مدیر هیات خادمین اهل بیت (ع) مرکز استان خراسان شمالی از برگزاری تئاتر «جابر» ویژه بانوان برای تکریم همسران شهدای مدافع حرم استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ - 23January 2019

تئاتر «جابر» در خراسان شمالی برگزار می شود«مریم السادات افشین‌فر» مدیر هیات خادمین اهل بیت (ع) مرکز استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خراسان شمالی از برگزاری تئاتر «جابر» در این استان خبر داد و اظهار داشت: این تئاتر ویژه بانوان 10 سال به بالا است که از روز جمعه 5 بهمن ماه به مدت سه روز در تالار حافظ مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: تئاتر جابر با موضوع‌های «جابر جوان مومن انقلابی» و «فرمانده رویش‌های انقلاب» در دو سانس صبح و عصر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سانس صبح تئاتر از ساعت 9 صبح الی 11:30 و سانس عصر از ساعت 14 الی 16:30 است که علاقمندان برای تهیه بلیط می‌توانند با شماره تلفن‌های 09390800520 و 09383098772 تماس بگیرند و یا از طریق فضای مجازی heyatkhademin@ اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه تئاتر «جابر» به مناسبت سومین سالگرد ویژه برنامه قرار بهشت بنا است در خراسان شمالی برگزار شود، گفت: هیات خادمین اهل بیت (ع) شهرستان بجنورد در 2 سال گذشته همایشی برای تکریم همسران شهدای مدافع حرم خراسان شمالی با عنوان قرار بهشت برگزار می‌کرد.

وی متذکر شد: امسال تصمیم بر این شد تا از هنرمندان تئاتر «جابر» برای سومین سالگرد ویژه برنامه قرار بهشت دعوت کنیم؛ هنرمندان تئاتر «جابر» از خواهران طلبه جامعه الزهرا (س) است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار