معاون پرورشی آموزش و پرورش بوشهر خبر داد؛

اعزام 3500 دانش‎آموز استان بوشهر به مناطق عملیانی جنوب کشور

سیروس فتحی گفت: ۳۵۰۰ دانش آموز پسر از شهرستان های استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۳۲۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ - 23January 2019

اعزام 3500 دانش آموز استان بوشهر به مناطق عملیانی جنوببه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «سیروس فتحی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر، در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در جمع دانش آموزان و فرهنگیان، اظهار داشت: ۳۵۰۰ دانش آموز پسر از شهرستان‎های استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‎شوند.

وی افزود: مراحل اعزام در آستانه ی چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می‎شود و راویان با تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دانش آموزان را با اهداف متعالی انقلاب اسلامی آشنا خواهند ساخت.

فتحی خاطرنشان کرد: در اولین مرحله از این اعزام، ۳۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان‎های دیر و جم و منطقه بردخون از مناطق عملیاتی اروند ، شلمچه ، نهرخین ، ذوالفقاری و علقمه شهدای غواص کربلای چهار و بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) ، گلزار شهدای شرق کارون و منطقه عملیات ثامن‎الائمه دیدار کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: سرپرستان و مربیان اردویی بر اساس دستورالعمل اردو و بازدید دانش آموزی حتما باید دوره اردویی را گذرانده و از تجربه کافی برخوردار باشند.

فتحی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار می‎شود و مختص دانش آموزان پایه‎های دهم، یازدهم و دوازدهم است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار