رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود خبر داد؛

برگزاری ۵۳ برنامه شاخص ویژه ۴۰ سالگی انقلاب در شاهرود

حجت‌الاسلام «محمد حسین‌پور» گفت: ۵۳ برنامه شاخص ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۲۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 24January 2019

۵۳برنامه شاخص ویژه چهل‌سالگی انقلاب در شاهرود برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد حسین‌پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود، در نشست شورای اداری این شهرستان، با بیان اینکه از ابتدای مهرماه ۹۷ طبق دستورالعمل کشوری، ستاد برگزاری جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب با ۱۴ کارگروه در شاهرود نیز مانند سایر شهر‌های کشور تشکیل شد، اظهار داشت: علاوه بر این، کارگروه ارزیابی نیز به پیشنهاد فرماندار، در شاهرود ایجاد و تاکنون ۳۹۰ برنامه از سوی این کارگروه‌ها به ستاد برگزاری ۴۰ سالگی انقلاب ارسال‌ شده است.

وی ضمن بیان اینکه ۵۳ برنامه از بین ۳۹۰ برنامه ارسالی به‌عنوان برنامه شاخص ویژه ۴۰ سالگی انقلاب در شاهرود برگزار می‌شود، اضافه کرد: مهم‌ترین برنامه‌ها در این راستا را می‌توان به برگزاری هشت یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی و برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه برخی کارگروه‌ها هنوز برنامه‌های خود را به ستاد اعلام نکرده‌اند، ابراز داشت: قطعاً تعداد برنامه‌ها از تعدادی که ذکر شد بیشتر خواهد بود که اجرای همه آن‌ها نیز نیازمند مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

حسین‌پور با بیان اینکه شعار ۴۰ سالگی انقلاب «افتخار به گذشته و امید به آینده» است، تصریح کرد: برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» که سال‌های قبل در شاهرود برگزار می‌شد امسال به ۱۸ مسجد ارتقا یافته است تا گستره بیشتری از مردم متدین و خداجوی این شهرستان شهیدپرور را در بر گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش شد تا برنامه‌ها به سمت شور و نشاط اجتماعی، حفظ وحدت و انسجام ملی و حضور مردم در صحنه سوق پیدا کند، افزود: با توجه به اینکه امسال برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب با ایام شهادت فاطمه زهرا (س) مصادف شده است، لذا این دهه فرصتی برای تبیین انقلاب فاطمیه برگرفته از قرآن و اهل بیت (ع) است و این فرصت طلایی که شکل گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار