امام جمعه نکا:

مردم حماسی آمل در ششم بهمن 60 بینی گروهک کمونیستها را به خاک مالیدند

امام جمعه نکا گفت: مردم حماسی، مومن و انقلابی آمل در ششم بهمن ماه سال 60 بینی گروهک ضد انقلاب مسلح اتحادیه کمونیستها را در سنگر جهاد و جنگ به خاک مالیدند.
کد خبر: ۳۲۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ - 25January 2019

مردم حماسی آمل در ششم بهمن سال 60 بینی گروهک کمونیستها را به خاک مالیدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد باقر محمدی لایینی» امام جمعه نکا در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن مردم آمل در سال 1360، اظهار داشت: مردم حماسی، مومن و انقلابی آمل در این روز تاریخی بینی گروهک ضد انقلاب مسلح اتحادیه کمونیستها را در سنگر جهاد و جنگ به خاک مالیدند و امید آنها را در کوتاه ترین مدت به یاس مبدل کردند و این مایه افتخار ماست.

وی با بیان اینکه آمل به تنهایی هزار سنگر نیست و همه شهرهای استان مازندران هم می توانند هزار سنگر باشند افزود: به تمام دشمنان می گوییم اگر خدای نخواسته بخواهید اقدامی کنید، تمام شهر و خیابانها و کوچه های ما سنگرهای جهاد و دفاع بر علیه شما خواهد شد.

امام جمعه نکا با اشاره به اینکه گمرک در اقتصاد یک مملکت نقش بسیار  اساسی دارد و ساماندهی گمرک اقدام بسیار مهمی در ساماندهی اقتصاد مملکت است، افزود: متاسفانه در مملکت ما در بخش گمرک نابسامانیهایی حاکم است و باید ساماندهی درستی شود و توجه جدی به این گلوگاه اقتصادی شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با پشت سر گذاشتن انقلابها و مشروطه ها و قیامها به انقلاب شکوهمند اسلامی رسیده است، گفت: ما روی دوش میلیونها انسان و دهها اقداماتی که در گذشته در طول تاریخ انجام گرفته قرار داریم و از زحمات آنها استفاده کردیم تا توانستیم انقلاب را به پیروزی برسانیم؛ پس بنابراین باید به تاریخ گذشته هم آشنا باشیم و قدر زحمات گذشتگان را هم بدانیم.

این مسئول به بیانات حضرت امام در خصوص انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضرت امام (ره) از پیروزی انقلاب تعبیر به همراهی خدا کردند و فرمودند: کسی گمان نکند که اشخاصی یا گروههایی پیروزی را برای ما تحصیل کردند. خیر، این خدای متعال بود وقتی که دید مردم در راه او قیام کرده اند، با آنها همراهی کرد.

امام جمعه نکا در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از انقلاب تعبیر تجارت پرسود داشته اند، گفت: درست است که ما هزینه دادیم اما صدها برابرش  منافع به دست آوردیم؛ بنابراین این قیام و انقلاب یک تجارت پرسود است و ضرر نکردیم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مسئولان و محققان پژوهشکده علوم شناختی اشاره کرد و بر ضرورت پیشرفت علمی و کسب دانش و تولید علم تأکید کرد و افزود: ایران جزو چند کشور رده اول دنیا در تولید علم بوده و دهها هزار مقاله ی پژوهشی دارد و سرعت و شتاب پیشرفت علمی ایران یازده برابر معادل جهانی است.

این مسئول به داشتن سعه صدر و ظرفیت تأکید کرد و با بیان اینکه باید از ویژگیهای مثبت دشمنان استفاده کنیم و به توصیه ها و تعهدات آنها نباید اعتماد کرد، خاطرنشان کرد: مسئولین ما به توصیه مقام معظم رهبری که بهترین و عاقلترین و کارشناس ترین و دلسوزترین فرد نظام هستند باید اعتماد کنند و پایبند باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نباید به کنوانسیونهای بین المللی و معاهده های خارجی دل بست، تصریح کرد: مسئولین ما نباید چشم و گوش بسته معاهده‎های بین‎المللی که در اتاقهای فکر دشمن ساخته و پرداخته می شود امضا کنند.

محمدی لایینی با اشاره به برجام، اظهار کرد: مسئولین ما همه چیز را نباید به برجام گره بزنند چراکه نتیجه برجام بعد از 5 سال مأیوس شدن از  آمریکا و چسبیدن به اروپایی بود که ماهیت خود را با تحریم شرکت ماهان رو کرد.

وی به موضع گیری های اخیر مراجع در خصوص مسئله حجاب و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مسئولین دنبال حاشیه سازی نباشند چراکه به فرموده مقام معظم رهبری مسئله مهم امروز مملکت ما اقتصاد است.

این مسئول با اشاره به اینکه جنگ، جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: نباید به دنبال حاشیه سازی باشیم چراکه افکار عمومی را متوجه مسائل غیراقتصادی کردن، خیانت است؛ همه باید بسیج شویم تا مشکلات اقتصادی و معیشت مردم حل شود.

امام جمعه نکا با تأکید بر ساماندهی فضای مجازی، تصریح کرد: سیاستهای کلی فضای مجازی مدنظر مقام معظم رهبری به معنای این نیست که موبایل و فضای مجازی را کنار بگذاریم، یعنی باید با سواد رسانه ای از فضای مجازی استفاده درست کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار