امام جمعه آبادان:

قیام امام خمینی(ره) الگوی کشورهای جهان است/ ضرورت توجه مسئولان به مشکلات اقتصادی کشور

حجت‎الاسلام ابراهیمی پور گفت: امید ملت‌های مسلمان و رشد اسلام خواهی متعلق به جمهوری اسلامی است، به‌طوری که قیام امام خمینی(ره) به الگویی برای کشورهای دنیا تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۲۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ - 25January 2019

قیام امام خمینی(ره) به الگویی برای کشورهای دنیا تبدیل شده است

به گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی‌پور»  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان آبادان، اظهار داشت: یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام این است که برای اولین بار در طول تاریخ ایران حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.

وی افزود: امید ملت‌های مسلمان و رشد اسلام خواهی  متعلق به جمهوری اسلامی است به‌طوری که قیام امام خمینی(ره) به الگویی برای کشورهای دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه امروز رییس جمهور از شعر و موسیقی و فیلم در دولت صحبت می‌کند، تصریح کرد: شعر خوب است حضرت آقا نیز قبل از شما به شعر توجه خاصی داشت ولی مگر مشکل مردم این موضوعات است. چرا در خصوص بیکاری جوانان؛ وضعیت گرانی و شرمندگی کارگرها و قشر کم درآمد جامعه که چند ماه حقوق نگرفته‎اند و شرمنده زن و بچه هستند صحبت نمی‌کنید.

وی با اشاره به مشکلات شرکت هفت تپه افزود: با سوء مدیریت چه ضربه‌ها و چه بلاهایی بر سر بخش خصوصی آوردید ما مردم آبادان و خوزستان اجازه نخواهیم داد که پالایشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنید و اجازه نخواهیم داد با رانت افرادی را وارد کنید و تیشه به ریشه شرکت نفت و شرکت‌های دیگر بزنید.

امام جمعه آبادان خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: کاش برای افزایش کیفیت خودروهای داخلی وقت می‌گذاشتید که با امنیت جان مردم بازی نشود کاش به‌جای شکستن فیلترشکن، کمر آنهایی را می‌شکاندید که کمر مردم را با افزایش قیمت دلار و ایجاد فشار اقتصادی شکاندند.

وی گفت : کاش دولت دوازدهم از آبروی خود مایه بگذارد و تدبیر کند و اجازه ندهد 8 وزیر به رهبر انقلاب در خصوص fatf نامه بنویسند.

ابراهیمی پور تصریح کرد: وزیر صنعت و معدن و وزیر کشاورزی به‌ جای نامه نوشتن در خصوص مسائل fatf به مشکلات خودرو و کشاورزی مردم رسیدگی کنند. مقام معظم رهبری سفارش کرده‌اند که به مردم و جوانان؛ اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی توجه کنید و از ظرفیت جوانان استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار