طبق گزارشات راهداری گیلان؛

تردد در نقاط صعب‌العبور گیلان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

علی‌رغم بارش شدید برف، تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تلاش راهداران برای باز نگه داشتن راه‌های کوهستانی استان معطوف شده است.
کد خبر: ۳۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶ - 05November 2014

تردد در نقاط صعب‌العبور  گیلان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

به گزارش دفاع پرس، با کاهش دما و سرد شدن هوا، بارش برف تردد در نقاط کوهستانی را با کندی مواجه کرده و تمام تلاش اکیپهای راهداری برای بازنگه داری محورهای برفگیر بکار گرفته شده است.
 
علیرغم بارش شدید برف در سطح استان که در برخی از مناطق کوهستانی به یک متر رسیده است، کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و عوامل راهداری مشغول انجام عملیات در این محورها هستند و مسیرهای صعبالعبور و گردنهها با محدودیت ای ترافیکی مواجه است.
 
براساس این گزارش با شروع بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی و برفگیر اکیپهای راهداری با بکارگیری انواع ماشینآلات راهداری و نیروی انسانی در سطح جاده مستقر شدهاند تا ضمن باز نگه داشتن راهها نسبت به رفع مشکلات احتمالی مسافران اقدام کنند.
 
هماکنون ارتفاع برف در مناطق کوهستانی اسالم به خلخال یک متر، حشمتآباد رودبار، دیلمان، پونل هیرو آباد در رضوانشهر، بلوردکان خصیل دشت املش 30 تا 40 سانتیمتر و ارتفاع برف در محور کوهستانی آبی نام سیاهکل 60 سانتیمتر میرسد. ارتفاع برف در دیگر مناطق استان بین 10 تا 15 سانتیمتر گزارش شده است.
 
همچنین محور پونل - خلخال بدلیل بارش برف شدید در حوزه استحفاظی خلخال از سوی راهدارخانه این شهرستان مسدود اعلام شده و در گردنه کوهین نیز بارش برف و باد گزارش شده است.
 
در حال حاضر کلیه راههای استان باز و با توجه به حجم زیاد بارش برف، تردد در نقاط صعبالعبور با زنجیر چرخ امکانپذیر است لذا به رانندگان توصیه میشود، خودروهای خود را به سوخت کافی، وسایل گرمازا و زنجیر چرخ مجهز کنند.
 
همچنین رانندگان قبل از عزیمت میتوانند آخرین وضعیت راهها را از طریق سامانه اطلاعرسانی http://gilan.mrud.ir و یا تلفن گویای 141 و33311111 – 013 دریافت کنند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها