فرماندار اشکذر مطرح کرد؛

اجرای 33 طرح ویژه دهه فجر 97 در اشکذر

«محمدعلی شاه‌حسینی» فرماندار شهرستان اشکذر گفت: در این ایام‌الله دهه فجر ۳۳ طرح کشاورزی، عمران شهری و روستایی، آب روستایی، برق و مخابرات با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان درشهرستان اشکذر به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۲۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ - 27January 2019

افتتاح 33 طرح ویژه دهه فجر 97 در اشکذربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «محمد علی شاه حسینی» فرماندار شهرستان اشکذر صبح دیروز (شنبه ششم بهمن ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در این ایام الله دهه فجر ۳۳ طرح کشاورزی، عمران شهری و روستایی، آب روستایی، برق و مخابرات با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان درشهرستان اشکذر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مسئله تامین آب مهمترین اولویت مدیران استانی بوده و نگاه مسئولان به مسئله آب باید دانش محور باشد وشهرستان اشکذر هم با بحران آب مواجه هست و طی دو سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد ریال برای تامین آب شرب این شهرستان هزینه شده است.

شاه حسینی تصریح کرد: شهرستان اشکذر اولین شهرستانی است که سند چشم انداز توسعه‌ای آن تدوین شده و طبق برنامه‌ها‌ی صورت گرفته در این زمینه ۶ محور توسعه برای این شهرستان درنظر گرفته شده است.

وی درخصوص پیشرفت‌های این شهرستان درحوزه‌های مختلف گفت: تمام روستا‌های این شهرستان تحت پوشش شبکه گاز قرار گرفته‌اند و بیش از ۹۰ درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش خدمات آب برق و گاز و تلفن هستند و ضریب تلفن ثابت و همراه در این شهرستان ۱۰۰ درصد بوده و ۸۰ درصد راه‌ها و جاده‌های این شهرستان استاندارد هستند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: هم اکنون سه واحد دانشگاهی دراین شهرستان وجود دارد که بیش از سه هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.

فرماندار اشکذر درخصوص وضعیت مسکن مهر نیز گفت: در حال حاضر ۱۳۱ واحد مسکن مهر در این شهرستان وجود دارد که در چند سال گذشته تعدادی از این واحد‌ها دچار شکستگی شده که جلسات مختلفی برای بررسی این معضل برگزار شد و برای ۱۸ واحد که شرایط سختی داشتند جایگزین صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این شهرستان یکی از قطب‌های پرورش اسب در کشور است، افزود: در حال حاضر ۱۳۳ باشگاه پرورش اسب در این شهرستان وجود دارد و نیمی از اسب‌های این شهرستان اسب اصیل عرب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها