استاندار خراسان جنوبی تبیین کرد؛

لزوم تقویت همگرایی بین مردم در شرایط فعلی جهان

«محمدصادق معتمدیان» تقویت همگرایی و انسجام بین مردم و قومیت ها را بسیار مهم دانست و گفت: در شرایطی که همه دشمنان به دنبال ائتلاف و همگرایی هستند و صدها نشست برگزار می کنند بیشتر باید به دنبال اتحاد بود.
کد خبر: ۳۲۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ - 26January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیرجند، اظهار داشت: 40 سالگی سن کمال و پختگی است و مردم باید تحول جدی را در اقصی نقاط کشور ببینند.

وی افزود: دشمن همجمه هایی برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی بکار می برد که باید دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه همه تهدیدات و فتنه های خارجی در 40 سال گذشته با اقتدار نظام در همه کشور مدیریت شده است، عنوان کرد: امروز به عنوان قدرت اول منطقه قرار داریم.

معتمدیان اضافه کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به حدی است که مرزهای ما در سواحل مدیترانه و مرزهای وهابی عربستان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه جبهه غربی، عبری و عربی دست به دست هم داده‌اند تا نظام اسلامی را ازبین ببرند، گفت: اینکه دشمنان قدرت حمله به ایران را ندارند نشان از ترسی است که از جمهوری اسلامی در منطقه دارند.

معتمدیان با بیان اینکه اگر دشمنان ما امروز به دنبال جنگ با ما نیستند نشان از بازدارندگی های دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی است، اعلام کرد: آنها دست از تلاش خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی برنداشته اند و به دنبال این هستند که از تحریم ها استفاده کنند و انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز مردم را کمیاب کنند.

دشمن می خواهد مانع از صدور انقلاب اسلامی به جهان شود

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنان ما به دنبال این هستند که در میان اقشار مردم واگرایی ایجاد کنند تا مانع از صدور انقلاب اسلامی به جهان شود.

معتمدیان با بیان اینکه مردم دیگر حوصله شنیدن آمارهای طولانی ما را ندارند، مطرح کرد: تلاش شود اثرات دستاوردها در کیفیت زندگی مردم ملموس باشد و فضایی و تخیلی نباشد.

وی تاکید کرد: مسئولین در شهرستان های مرزی استان با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند چراکه حضور مسئولین و اینکه از نزدیک بتوانیم مشکلات مردم را احصا کنیم موثر است.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: حتما گوش ها شنوا باشد تا مردم بدانند مدیرانشان به دنبال حل مشلاتشان هستند، باید به دنبال تولید رضایت مندی و اعتماد بین مردم و مسئولین باشیم.

لزوم تقویت همگرایی بین مردم

معتمدیان تقویت همگرایی و انسجام بین مردم و قومیت ها را بسیار مهم دانست و گفت: در شرایطی که همه دشمنان به دنبال ائتلاف و همگرایی هستند و صدها نشست برگزار می کنند بیشتر باید به دنبال اتحاد بود.

وی اضافه کرد: دشمنان سال ها تلاش کردند و به نتیجه نرسیدند و نشست های بین المللی اخیر در راستای ایجاد همگرایی است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف مشترک آنها ایجاد پروژه براندازی جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: قطعا در داخل کشور نیازمند اتحاد و همدلی بین آحاد مردم هستیم.

از هزینه های تشریفاتی خودداری شود

معتمدیان با بیان اینکه در سفرهای شهرستانی، مسئولین، از هرگونه هزینه های تشریفاتی و تبلیغات برای راه اندازی کاروان خودداری کنند.

وی با تاکید بر حضور مسئولین در بازدیدها و سرکشی ها، گفت: سعی شود تا بیشتر در شهرستان های مختلف و در مناطق محروم و کم برخوردار جضور پیدا کنند تا منجر به رفع نیاز مردم بشود و به حضور تبلیغاتی نپردازند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به مصادف شدن دهه فجر با ایام دهه فاطمیه نظارت کامل صورت بگیرد که در جشن ها و مراسمات بی احترامی نشود، خاطرنشان کرد: همه مسئولین محترم تلاش های خود را برای برگزاری جشن خوبی بکار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها