جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

برگزاری رژه نیروهای مسلح سمنان در 12 بهمن‌ماه

«عبدالله حسنی» گفت: رژه موتوری نیروی مسلح در 12 بهمن با همکاری سپاه و نیروی انتظامی در استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱ - 26January 2019

برگزاری رژه نیروهای مسلح سمنان در 12 بهمن‌ماهبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «عبدالله حسنی» جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در نشست خبری مسؤولان کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ضمن عرض تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به آمادگی این نهاد برای برقراری هر چه باشکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار مأموریت‌های متعدد خود همواره عهده‌دار امنیت جامعه بوده است.

وی با اشاره به رضایتمندی مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی انتظامی طی چهار دهه گذشته گفت: یکی از وظایف این نیرو، خدمت صادقانه به نظام ولایی بوده و سعی شده تراز نیروی انتظامی در سطح جمهوری اسلامی ایران باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به ضرورت برقراری نظم و امنیت در جشن‌های متعدد توسط این نهاد بیان کرد: علی‌رغم تلاش‌های دشمنان برای به هم زدن امنیت مردم طی فراخوان‌های متعدد، خوشبختانه با هوشیاری نیروی انتظامی با کوچک‌ترین مسأله‌ای مواجه نبودیم و در این ایام برای امنیت مردم تلاش بیشتری شده و حفظ امنیت محلات نیز تضمین می‌شود.

حسنی با اشاره به صدور فراخوان‌های متعدد از سوی دشمنان در فضای مجازی و تهدید به اینکه انقلاب روی 40 سالگی را نخواهد دید، گفت: با بسیج تمام نیروها، دشمنان رصد شده و از اجرای نقشه عاملان اصلی فراخوان پیشگیری شده است.

وی تصریح کرد؛ نیروی انتظامی با توان 100 درصدی در خدمت امنیت مردم است و با تضمین این مهم، تلاش دارد تا مردم با کوچک‌ترین مشکلی مواجه نشوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده کارگروه دفاعی و امنیتی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: برنامه خوبی در این کمیته پیش‌بینی شده و 40 عنوان برنامه با حداکثر توان اجرا خواهد شد.

حسنی تصریح کرد: رژه موتوری نیروی مسلح در 12 بهمن با همکاری سپاه و نیروی انتظامی، حضور گسترده نیروهای مسلح در نماز جمعه، برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقات ورزشی بین نیروهای مسلح و سایر ادارات و برگزاری نمایشگاه 40 سالگی انقلاب در استان بخشی از این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار