امیرعبداللهیان در دیدار با «لوان جاگاریان»:

رژیم صهیونیستی بازنده اصلی آتش‌افروزی در منطقه است

دستیار ویژه رئیس مجلس با بیان اینکه صهیونیست‌ها بازنده اصلی آتش‌افروزی در منطقه خواهند بود، گفت: اقدامات نظامی و تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی و نقض حریم سوریه، تهدید کننده جدی امنیت منطقه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۲۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 27January 2019

رژیم صهیونیستی بازنده اصلی آتش‌افروزی در منطقه استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس با «لوان جاگاریان» سفیر روسیه در تهران، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس با اشاره به تجربه موفق همکاری تهران و مسکو در کمک به سوریه و ضرورت کمک به امنیت منطقه، اظهار داشت: اقدامات نظامی و تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی و نقض حریم سوریه، تهدید کننده جدی امنیت منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: صهیونیست‌ها بازنده اصلی آتش‌افروزی در منطقه خواهند بود.

امیرعبداللهیان با اشاره به آثار مثبت تشکیل کمیسیون‌ عالی پارلمانی مشترک دو کشور، این اقدام را نیز تجربه موفق دیگری در همکاری‌های روبه رشد دو کشور خواند و اضافه کرد: همکاری‌های پارلمانی نقش مهمی در رفع برخی موانع و تسهیل روابط دولتی و بخش خصوصی دو کشور دارد.

«لوان جاگاریان» سفیر روسیه در تهران در این دیدار نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران و روسیه دارای مواضع و راهبردهای مشترک در زمینه‌های مختلف هستند و این سطح از مناسبات می‌بایست حفظ و تداوم یابد.

وی همچنین تصریح کرد: روسیه از توسعه و گسترش همکاری‌ها و رایزنی در مسائل مختلف و مورد علاقه فیمابین استقبال و حمایت می‌کند.

طرفین در این دیدار ضمن ارائه آخرین تحولات منطقه، پیرامون موضوعات و مسائل مشترک و قابل توجه طرفین از جمله مسائل دوجانبه پارلمانی تبادل‌نظر کردند.

در این دیدار، همچنین برخی مباحث بین‌المللی مورد گفت‌وگو و تبادل‌نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار