جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان:

وزرای امورخارجه، صنعت و اقتصادی در مجلس حضور می یابند

وزرای امور خارجه، صنعت معدن تجارت و اقتصادی جهت پاسخگویی به سوالات نمانیدگان مجلس روز سه شنبه در صحن علنی حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۳۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲ - 05November 2014

وزرای امورخارجه، صنعت و اقتصادی در مجلس حضور می یابند

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، وزیر اقتصادی جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگانی همچون "علی ایران پور" نماینده مردم مبارکه  و "نادر قاضی پور" نماینده مردم ارومیه روزسه شنبه در صحن علنی حضور خواهد یافت.

وزیر صنعت معدن تجارت نیز در راستای پاسخ به سوال "سید ناصر موسوی لارگانی" نماینده مردم فلاورجان به صحن علنی میآید.

"محمد جواد ظریف" نیز در راستای پاسخگویی به سوال "جواد کریمی قدوسی" نماینده مردم کلات و مشهد روز سه شنبه در صحن علنی حضور خواهد یافت.

نمایندگان مجلس همچنین در هفته آینده گزارش کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در جهت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت و معدن و تجارت در خصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاها را استماع خواهند کرد.

لازم به ذکر است نمایندگان مجلس همچنین گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را که توسط اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در صحن علنی قرائت خواهد شد را نیز استماع خواهند کرد.

نمایندگان مجلس هفته آینده یک نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی و یک نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان به انتخاب مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در شورای ملی ایمنی زیستی معرفی خواهند کرد.

بررسی طرح جرم سیاسی که گزارش آن توسط اعضای کمیسیون حقوث و قضایی مجلس در صحن علنی قرائت خواهد شد از دیگر برنامه های هفته آینده نمایندگان در صحن علنی خواهد بود.

هفته آینده بررسی لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیأت های انضباطی نیروهای مسلح که گزارش این لایحه نیز توسط اعضای کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در صحن علنی قرائت خواهد شد در دستور کار نمایندگان قرار گرفته است.

ادامه بررسی طرح حامیان امر به معروف و ناهیان از منکر از دیگر برنامه نمایندگاه رد صحن علنی هفته آینده بشمار میآید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها