روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد

جزای نقدی برای ۴۰ سردفتر متخلف در نیمه نخست امسال/ ۱۵۲ نفر ممنوع‌الخروج شدند

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در ۶ ماه نخست امسال ۱۱ هزار و ۱۳۷ بازرسی از ادارات ثبت اسناد و املاک، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق سراسر کشور انجام شده و ۴۰ سردفتر متخلف به پرداخت جزای نقدی محکوم شده‌اند.
کد خبر: ۳۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳ - 05November 2014

جزای نقدی برای ۴۰ سردفتر متخلف در نیمه نخست امسال/ ۱۵۲ نفر ممنوع‌الخروج شدند

به گزارش دفاع پرس، در 6 ماهه نخست سال جاری 11 هزار و 137 بازرسی از ادارات ثبت اسناد و املاک،دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق سراسر کشور انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد رشد داشته است.

بر همین اساس، از تعداد کل بازرسیهای صورت گرفته در این مدت، 655 بازرسی از واحدهای ثبتی، 7 هزار و 260 بازرسی از دفاتر اسناد رسمی، 2 هزار و 553 بازرسی از دفاتر ازدواج و 669 بازرسی نیز از دفاتر طلاق انجام گرفته است.
 
در بازرسیهای صورت گرفته در شش ماهه ابتدایی امسال از دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق سراسر کشور، مجموعاً 6 میلیون و 226هزار و 2 واقعه مورد رسیدگی قرار گرفته است.
 
همچنین در 6ماهه نخست سال 93، برای 14 سردفتر ابلاغ تعلیق، 40 سردفتر جزای نقدی، 54 سردفتر ابلاغ انفصال موقت و از یک سردفتر نیز سلب صلاحیت عملی انجام گرفته است.
 
گفتنی است، در همین مدت در ادارات اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 2 هزار و 523 نفر ممنوع المعامله و از 744 نفر رفع ممنوع المعامله شده است، ضمن اینکه در سامانه ممنوع الخروجی و رفع ممنوع الخروجی این سازمان، 5 هزار و 152 نفر ممنوع الخروج و از 2 هزار و 89 نفر رفع ممنوعیت خروج صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار