همزمان با پنجمین جشنواره هنر مقاومت؛

نمایشگاه «رایحه زندگی» در مجموعه تئاتر شهر برپا شد

نمایشگاهی با عنوان «رایحه زندگی» در تئاتر شهر به همت انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و ستاد برگزاری پنجمین جشنواره مقاومت و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت مترو تهران برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ - 28January 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاهی را با عنوان رایحه زندگی و با موضوع ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در زیر گذر چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر) برپا نموده است.

این نمایشگاه که متشکل از پوستر، عکس و کاریکاتور است با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی متروی تهران تا 20 بهمن از شش صبح تا ساعت 23 میزبان عموم مردم و علاقمندان می‌باشد.

در این نمایشگاه بیش از 20 اثر در بخش‌های پوستر، عکس و کاریکاتور منتخب از آثار پنجمین جشنواره هنر مقاومت در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس وابسته به بنیاد فرهنگی روایت فتح، پنجمین جشنواره هنر مقاومت را در 10 بخش کارتون و کاریکاتور، عکس، طراحی صنعتی، تایپو گرافی، پرچم و کتیبه، تصویر سازی، گرافیک متحرک، نقاشی دیجیتال، پوستر، تبلیغات شهری و با دبیری مسعود نجابتی برگزارنموده است و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا 24 بهمن ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها