مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت گردآوری آثار شهدا و ایثارگران خراسان جنوبی در قالب یک نمایشگاه

«محمدرضا فخر» گفت: با توجه به اینکه یادگاران شهدا را به مرور زمان از دست می‌دهیم؛ لذا نیاز است که آثار شهدا را در نمایشگاهی گردآوری کرده و در ملأ دید عموم مردم قرار دهیم تا بیشتر مورد استفاده و دید مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۳۲۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ - 28January 2019

نمایشگاه آثار شهدا راه اندازی شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در جلسه تجلیل از فعالین این اداره‌کل در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان، اظهار داشت: بهترین رویداد فرهنگی در خراسان جنوبی، کنگره ملی ۲ هزار شهید استان بود که به برکت خون شهدا رقم خورد.

وی افزود: کمیته جمع‌آوری اسناد و آثار شهدا و ایثارگران کنگره برعهده اداره‌کل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بود که اقدامات خوبی در این مدت انجام شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان داشت: برای تلاش بیشتر در جهت انتقال معارف دفاع مقدس به نسل آینده، جمع‌آوری اسناد و آثار شهدا و ایثارگران را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به خاطره دیدار یکی از مادران شهدای روحانی با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: وقتی حجت‌الاسلام «علی‌رضا عبادی» در خانه این شهید حضور داشت، مادر شهید عمامه خونین فرزند شهید را به وی تقدیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی مطرح کرد: با توجه به اینکه این یادگاران شهدا را به مرور زمان ازدست می‌دهیم؛ لذا نیاز است که آثار شهدا را در نمایشگاهی گردآوری کرده و در ملأ دید عموم مردم قرار دهیم تا بیشتر مورد استفاده و دید مردم قرار گیرد.

فخر با بیان اینکه خدا به ما توفیق داده است که اگر لایق باشیم اسم ما را در لیست خادمین شهدا قرار دهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در جرگه کسانی باشیم که توفیق داشتند در این راستا و به شهدا خدمت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها