محمدحسین رجبی‌دوانی:

انقلابی‌های استحاله شده در صدد تحریف امام هستند

محقق و پژوهشگر تاربخ اسلام گفت: مقام معظم رهبری نسبت به تحریف امام هشدار داده‌اند و باید بدانیم که بخشی از این تحریف توسط انقلاب‌هایی صورت می‌گیرد که دچار استحاله شده‌اند.
کد خبر: ۳۳۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 28January 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی و معرفی کتاب «هندسه انقلاب» با حضور «حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان»، «حمیدرضا مقدم‌فر»، «مهدی مطهری»، نویسنده کتاب و «محمدحسین رجبی دوانی» محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام صبح امروز (دوشنبه هشتم بهمن ۱۳۹۷) برگزار شد.

محمدحسین رجبی دوانی در این مراسم با اشاره به ضرورت شناخت تفکر حضرت امام خمینی اظهار داشت: نسل جدید که امام خمینی را در ایام حیات ایشان درک نکرده است بسیار ضروری است. مقام معظم رهبری بار‌ها هشدار داده‌اند که دشمنان انقلاب در صدد تحریف امام خمینی هستند. این هشدار بسیار جدی است چرا که انقلاب‌های استحاله شده این تفکر مسموم را ترویج می‌کنند که امام متعلق به گذشته است. در حالی که این رهبر بزرگ به همه نسل‌ها تعلق دارند.

کتاب «هندسه انقلاب» با این هدف نوشته شده است که می‌تواند برای پژوهشگران انقلاب مفید باشد.

وی در مورد انتقاد از کتاب بیان داشت: اصول طرح شده نسبتی با عنوان کتاب ندارد. اگر مقام معظم رهبری از واژه هندسه استفاده کرده‌اند باید آن را ریشه یابی شود. درست است که مردم واژه پر تکرار در فرمایشات امام خمینی است، اما باید فلسفه آن نیز طرح شود. اما باید گفت که ارزش‌های کتاب بیش از چیزی است تا با این نقد‌ها آن را مورد سوال قرار دهیم.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار