مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی:

جشنواره «درخشش» برجسته‌سازی فعالیت‌های فرهنگی انقلاب است

مسعود کوثری جشنواره «درخشش» را حرکتی در راستای تمرین کارگروهی دانست و گفت: این جشنواره برای برجسته‌سازی فعالیت‌های فرهنگی انقلاب طی ۴۰ سال گذشته است.
کد خبر: ۳۳۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ - 29January 2019

جشنواره «درخشش» برجسته‌سازی فعالیت‌های فرهنگی انقلاب استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری «درخشش» ویژه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عصر امروز با حضور نیکنام حسینی‌پور مدیر عامل خانه کتاب، مسعود کوثری دبیر جشنواره در انتشارات علمی فرهنگی برگزار شد.

مسعود کوثری دبیر این جشنواره و مدیرعامل انتشارات علمی فرهنگی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: این جشنواره به همت چند سازمان، نهاد و انتشاراتی شکل گرفته که ان‌شالله در سال آتی بتواند ادامه داشته باشد.

وی هدف این جشنواره را برجسته‌سازی فعالیت‌های فرهنگی و هنری انقلاب دانست و افزود: برجسته کردن دستاوردهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته هدف این اتفاق است.

دبیر جشنواره درخشش خاطرنشان کرد: این جشنواره در حوزه‌های فیلم‌نامه و مستند، موسیقی و سرود انقلابی و عکاسی و ادبیات برگزار خواهد شد که امسال فقط در رشته ادبیات برگزار شد.

کوثری افزود: این حرکت تمرین یک هم‌افزایی بود که حاصل همکاری نهادهای فرهنگی و هنری کشور است که به درخشش رسید. انتشارات علمی و فرهنگی نیز در کنار فعالیت‌های تمام دستگاه‌ها فقط یک سهم دارد و با کنار هم گذاشتن این سهم‌ها به یک هم‌افزایی و پیروزی رسیدیم.

وی از برگزاری جشنواره ده‌خدا نام برد و گفت: این جشنواره اولین اقدام در عرصه کتاب‌های علمی است که ان‌شالله بتوانیم آن را بیشتر رونق دهیم چراکه کارهای فرهنگی از یک حرکت کوچک شروع می‌شود و در ادامه موفق خواهد شد.

دبیر جشنواره درخشش درباره انتخاب اسم جشنواره گفت: جشنواره درخشش رو به آینده است و رو به گذشته نیست بلکه تجلیل از ۴۰ سال گذشته و آینده‌ای است که پیش و رو داریم، این اتفاق برهمین مبنا انتخاب شد. به سهم خودم از همه نهادهایی که در این جشنواره همکاری و همفکری کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار