مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛

رونمایی از کتب حوزه دفاع مقدس خوزستان در نمایشگاه کتاب فجر

محمد جوروند گفت: غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان نیز محتوای ادبی و کتب چاپ شده خود را در نمایشگاه کتاب به معرض نمایش خواهد گذاشت.
کد خبر: ۳۳۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ - 29January 2019

رونمایی از کتب حوزه دفاع مقدس خوزستان در نمایشگاه کتاب فجر

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در اهواز اظهار داشت:  ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسالت سنگینی در مقابل خون شهدا داریم که درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند. ما منکر مشکلات و مسائل اقتصادی کشور نیستیم ولی هدف بزرگ‌تری داریم که انقلاب را به سرانجام برسانیم چرا که معتقدیم ملتی که هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته از عهده این مشکلات نیز برمی‌آید.

وی افزود: یکی از کارگروه‌های ستاد دهه فجر خوزستان کارگروه فرهنگی و هنری است. از جمله برنامه‌های این کارگروه غبارروبی مزار شهدا با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه، دیدار با جانبازان قطع نخاعی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دهه فجر، برگزاری مسابقات نقاشی در سطح استان و کارگاه‌های شعر و ادبیات انقلاب است.

جوروند ادامه داد: یک هزار و 200 کانون فرهنگی، هنری در مساجد استان داریم که هر کدام برنامه‌های مختلفی به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌کنند.

مدیر کارگارگروه فرهنگی هنری ستاد دهه فجر خوزستان ضمن اعلام اینکه امسال 500 ناشر در نمایشگاه کتاب امسال حضور پیدا می‌کنند و 700 میلیون تومان بن کتاب نیز برای خرید کتاب اختصاص یافته است، گفت: نمایشگاه کتاب امسال از 17 بهمن‌ماه به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برپا می‌شود که غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان نیز محتوای ادبی و کتب چاپ شده خود را در معرض نمایش خواهد گذاشت و از قضا مراسمات رونمایی از 2 عنوان کتاب و نشست های ادبی حوزه دفاع مقدس را نیز در برنامه ها گنجانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار