سرهنگ خطیب‌قوامی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

نمایش ۱۰۳ عنوان کتاب با موضوع پدافند هوایی در نمایشگاه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مسئول نمایشگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به نقش پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع گفت: در این خصوص بیش از ۱۰۳ جلد کتاب نوشته شده است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۳۳۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 31January 2019

نمایش ۱۰۳ عنوان کتاب در نمایشگاه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسسرهنگ «خسرو خطیب قوامی» مسئول غرفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش در نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: در این نمایشگاه نقش و عملکرد پدافند در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: در این غرفه‌ها فعالیت پدافند هوایی در دوران قبل از انقلاب، بعد از انقلاب تا زمان جنگ و پس از آن در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

سرهنگ خطیب قوامی با اشاره به نقش پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع خاطرنشان کرد: در این خصوص بیش از ۱۰۳ جلد کتاب نوشته شده است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

مسئول غرفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) افزود: برنامه بعدی ما در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ سال انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نمایش گذاشتن دستاورد‌های پس از جنگ است. در زمان جنگ ما برخی از قطعات و سامانه‌ها را از خارج از کشور وارد می‌کردیم، اما امروز ۹۵ درصد از سامانه‌ها و قطعات در کشور ساخته می‌شود و ما این دستاورد‌ها را به نمایش گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما در صنعت دفاعی و دانشگاهی با یک هم‌افزایی دست به دست یکدیگر دادند تا یک زنجیره خودکفایی به وجود آوردند و امروز رادار‌ها و سیستم‌هایی تولید کردند که ما می‌توانیم به آن‌ها افتخار کنیم.

سرهنگ خطیب قوامی با بیان اینکه امروز در ساخت جنگ‌افزار‌های موشکی، توپخانه‌ای و راداری هیچ نیازی به کشور‌های دیگر نداریم، گفت: پدافند هوایی در خصوص تأمین تجهیزات مورد نیاز خودش گام‌های بلندی برداشته که این یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار