دادستان عمومی و انقلاب نیک‌شهر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حال ۲ تن از مجروحان حادثه تروریستی نیک‌شهر وخیم است

دادستان عمومی و انقلاب نیک‌شهر گفت: در حمله تروریستی و مسلحانه به سپاه نیک‌شهر یک تن از پاسداران این شهرستان به شهادت رسیده و ۶ تن دیگر نیز مجروح شدند که حال ۲ تن از مجروحان وخیم است.
کد خبر: ۳۳۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ - 02February 2019

تروریست‌ها مسلح به سپاه نیکشهر حمله کردند/حال دوتن از مجروحان وخیم است«محسن گل‌محمدی» دادستان عمومی و انقلاب نیک‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در زاهدان، اظهار داشت: صبح امروز بر اثر حمله افراد مسلح به صبحگاه نیروهای ناحیه مقاومت سپاه نیک‌شهر یک تن از پاسداران انقلاب به شهادت رسیده و 6 تن دیگر مجروح شدند.

وی با اشاره به جزئیات این حمله تروریستی افزود: در این حادثه دو فرد مسلح با عبور از دیوار مجاور ناحیه مقاومت سپاه نیک‌شهر پس از به شهادت رساندن سرباز محافظ به سوی نیروهای حاضر آتش گشودند که متاسفانه در این حمله ناجوانمردانه «علی احمدی» از پاسداران این نهاد به شهادت رسیده و 6 تن نیز مجروح شدند.

دادستان عمومی و انقلاب نیک‌شهر با تاکید بر اینکه پیگیر دستگیری عاملان این حادثه هستیم، عنوان کرد: مقدار قابل توجهی سلاح، مهمات و اقلامی از این دست از تروریست‌ها به جامانده و تمام نیروهای امنیتی برای شناسایی و دستگیری این افراد بسیج شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهر در امنیت کامل قرار دارد و مجروحین این حادثه نیز برای مداوا به بیمارستان اعزام شده‌اند که حال دو تن از آنان وخیم گزارش شده است.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه سرنخ‌های خوبی از عاملان این حمله تروریستی به دست آمده است، تصریح کرد: با توجه به اطلاعات گذشته و اقلام بجا مانده از تروریست‌ها اطلاعات خوبی از آنها در دست داریم همچنین در حال حاضر دستگیری عاملان این جنایت در اولویت کاری همه نهادهای امنیتی و انتظامی قرار داشته و با توجه به سرنخ‌های به جا مانده به سرعت دستگیر خواهند شد که اطلاعات تکمیلی به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار