اطلاعیه معاونت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

امروز جهان اسلام تشنه فرهنگ و سیره زینبی(س) است

معاونت امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امروز جهان اسلام و جوامع اسلامی تشنه فرهنگ و سیره پیام آور کربلا حضرت زینب کبری(س) هستند.
کد خبر: ۳۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱ - 06November 2014

امروز جهان اسلام تشنه فرهنگ و سیره زینبی(س) است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در بیانیه معاونت امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم که در جمع خواهران شرکت کننده در همایش خواهران زینبی(س) قرائت شد، آمده است: ما بانوان استان قم با تاسی از حضرت زینب(س) که پیام رسان اصلی نهضت عاشوراست، از خود گذشتگی و ظلم ستیزی را همراه مادرانمان در روضههای عاشورایی و حسینی(ع) از محرم آموختهایم.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: ما با حضور حداکثری خود در همایش رهروان زینبی(س) و سوگواره زنان عاشورایی به استکبار جهانی اعلام میداریم که زن مسلمان در لبیک به فرمان مقتدا و مولای و رهبر خویش پرچم پرافتخار عزت حسینی(ع) و عظمت زینبی(س) را بر زمین نمیگذارد زیرا امروز جهان اسلام تشنه فرهنگ و سیره زینبی(س) است.

در بخش دیگری از بیانیه مطرح شده است: زن مسلمان تمامی تلاش خود را به کار میگیرد تا در ایفای نقشهای چندگانه خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی و... در میراث داری حرکت عظیم فاطمی(س) و زینبی سربلند باشد تا ان شاء الله رسالت زینبی خود را تا ظهور دولت یار به سرانجام مقصود برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار